ردمی K50 گیمینگ ادیشن تنها در ۱۷ دقیقه شارژ می‌شود

{title limit=50}

ردمی K50 گیمینگ ادیشن (Redmi K50 Gaming Edition) رسماً در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) در چین رونمایی می‌شود و تاکنون مقامات این شرکت تبلیغات مختلفی از این گوشی را منتشر کرده‌اند. به‌گزارش گیزموچاینا، جدیدترین تیزر، قابلیت‌های شارژ گوشی گیمینگ را به رخ می‌کشد.

لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، امروز از‌ طریق پستی در ویبو (شبکه اجتماعی مشابه توییتر) اعلام کرد که باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی ردمی K50 گیمینگ ادیشن تنها در ۱۷ دقیقه شارژ می‌شود. افزون‌براین، گوشی مذکور عنوان «سریع‌ترین گوشی موبایل سری اسنپدراگون ۸ با شارژدهی سریع» را به خود اختصاص داده است.

تیزر مربوط به شارژ ردمی K50‌گیمینگ ادیشن

سیستم شارژ گوشی به سوخت‌گیری (پر کردن انرژی) میان هوا و زمین تشبیه شده است که امکان انجام بازی‌های سنگین را حتی در صورت اتصال به برق فراهم می‌کند. انتهای USB-C کابل شارژ زاویه‌دار شده است که وقتی گوشی به صورت افقی نگه داشته می‌شود، تداخلی به‌ وجود نیاید.

از طرفی دیگر، ردمی سیستمی با فن‌های خنک‌کننده برای این گوشی در نظر گرفته است؛ یعنی هنگام بازی و در حین شارژ منجر به گرم‌ شدن بیش از حد نخواهد شد. مدیرعامل ردمی قبلاً اعلام کرده بود که K50 گیمینگ ادیشن از باتری چند قطبی MTW بهره خواهد برد که مقاومت درونی و تولید حرارت کمتری دارد.

یکی دیگر از تیزرهای رسمی اخیر، مشخصات دوربین این گوشی گیمینگ را مجهز به دوربین سه‌گانه در پشت نشان داده بود که دوربین اصلی آن به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی مجهز می‌شود. در قسمت جلو، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی را برعهده خواهد داشت.

ردمی K50 گیمینگ ادیشن احتمالاً با نام دیگر در بازارهای جهانی به‌فروش خواهد رسید. برای مثال، ردمی K40 گیمینگ ادیشن در بازار جهانی با نام پوکو اف‌ ۳ جی‌تی (POCO F3 GT) عرضه شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
461