ردمی K50 گیمینگ ادیشن به دوربین‌ ۶۴ مگاپیکسل IMX686 مجهز می‌شود

{title limit=50}

ردمی K50 گیمینگ ادیشن (Redmi K50 Gaming Edition) در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) معرفی می‌شود و این شرکت چندی پیش در گزارش‌های مختلفی، طراحی گوشی و چند ویژگی از‌ جمله کلید‌‌های فیزیکی بازی و محفظه بخار ۴۸۶۰ میلی‌مترمربع برای اتلاف گرمای ۴۰ درصدی بهتر را فاش کرد. ‌در جدیدترین گزارش از جی‌اس‌ام‌آرنا، جزئیاتی درباره‌ی دوربین K50 گیمینگ ادیشن منتشر شده است.

به‌گفته‌ی ردمی، دوربین اصلی K50 گیمینگ ادیشن از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی بهره می‌برد که ضمن ثبت تصاویر چشمگیر در شب، این امکان را می‌دهد که تصاویری با حداکثر وضوح ۹۲۴۸ در ۹۴۴ پیکسل بگیرید. قسمت بالای وسط صفحه‌نمایش، حفره‌ای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 سونی را میزبانی خواهد کرد. ردمی چند نمونه عکس گرفته‌شده با هر دو دوربین را به اشتراک گذاشته که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

افزون‌براین شرکت مذکور فاش کرد که گوشی ردمی جدیدش دارای حسگر anti-flicker خواهد بود که تغییرات خیلی سریع و به‌موقع در‌ میزان شدت روشنایی را فراهم می‌کند.

گواهینامه و حسگر anti-flicker در ردمی K50‌ گیمینگ ادیشن

از دیگر ویژگی‌های تأییدشده قبلی ردمی K50 گیمینگ ادیشن می‌توان به صفحه‌نمایش OLED با وضوح تصویر +FullHD، نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز اشاره کرد. گفتنی است که صفحه‌نمایش توسط گوریلا گلکس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) محافظت می‌شود و گواهینامه‌ی +A DisplayMate دارد.

صفحه نمایش ردمی K50‌ گیمینگ ادیشن

ردمی همچنین گوشی گیمینگ جدیدش را در رنگ نقره‌ای به نمایش گذاشت و در مجموع حداقل دو گزینه رنگی نقره‌ای و آبی را تأیید کرد.

زمان زیادی تا مراسم رونمایی ردمی K50 گیمینگ ادیشن باقی نمانده و انتظار می‌رود که ردمی پیش از معرفی رسمی ویژگی‌های دیگری از این گوشی را منتشر کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
93