مشخصات فنی گوشی ردمی K50 Gaming پیش از رونمایی رسمی فاش شد

{title limit=50}

ردمی تأیید کرده است که سری ردمی K50 را ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) رسماً معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این برند مدل ردمی K50 Gaming را درکنار مدل‌های استاندارد این سری از گوشی‌هایش معرفی کند. از زمان تأیید تاریخ معرفی گوشی‌های سری ردمی K50، برخی از مشخصات این محصولات به‌اشتراک گذاشته شده است؛ اما روز گذشته یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری بسیاری از مشخصات اصلی ردمی K50 Gaming را فاش کرد.

به‌گزارش گیزموچاینا، یکی از افشاکنندگان چینی خبرهای فناوری مشخصات اولیه‌ی ردمی K50 Gaming Edition را در ویبو فاش کرد. به‌گفته‌ی وی، این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بهره خواهد برد؛ مشخصه‌ای که ردمی نیز قبلاً آن را تأیید کرده بود.

علاوه‌براین، گفته شده است ردمی K50 Gaming به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و فناوری TCL China Star Optoelectronics Technology یا به‌اختصار CSOT مجهز خواهد شد. اگرچه تاکنون به نوع پنل این دستگاه اشاره‌ای نشده است، انتظار داریم این محصول به پنل اولد مجهز شود.

دوربین ردمی k50 gaming

گفته می‌شود ردمی K50 Gaming از سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B و دوربین ثانویه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision OV13B و دوربین ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در بخش جلویی این گوشی نیز، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت.

ازآن‌جاکه ردمی K50 Gaming گوشی مخصوص بازی است، مثل نسخه‌ی قبلی خود، یعنی ردمی K40 Gaming، از دو بلندگوی استریو کالیبره‌شده‌ی JBL و یک موتور لرزشی خطی محور x و کلید‌های شانه‌ای مغناطیسی فیزیکی بهره خواهد برد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به NFC و حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری آن اشاره کرد.

ردمی K50 Gaming به باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات استفاده خواهد کرد. ابعاد این محصول نیز ۱۶۲ در ۷۶٫۸ در ۸٫۴۵ میلی‌متر و وزنش ۲۱۰ گرم اعلام شده است.

اگرچه مشخصات فنی ردمی K50 Gaming را یکی از منابع مطمئن منتشر کرده است، همچنان باید منتظر تیزرهای رسمی این محصول باشیم تا مشخصات نهایی آن را تأیید کنیم.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
134