سری گلکسی S22 محکم‌ترین گوشی‌های سری اس سامسونگ تابه‌امروز هستند

{title limit=50}

سری گلکسی S22 درمقایسه‌با نسل قبل تغییرات بزرگی به خود دیده است. این سری جدید از تراشه‌های ۴ نانومتری قدرت می‌گیرد و مدل اولترا با فضای اختصاصی برای نگه‌داری S Pen درواقع همان گلکسی نوت تغییرنام‌یافته است. به‌گزارش سم‌موبایل، سامسونگ در سری گلکسی S22 برخی از بخش‌های مهم مربوط به کیفیت ساخت را بهبود بخشیده و برخی بخش‌ها درمقایسه‌با سال ۲۰۲۱ واقعاً تغییر کرده‌اند.

غول کره‌ای با تمام تلاش سعی کرد تا جدیدترین سری پرچم‌داران را دربرابر خط‌وخش، افتادن، خم‌شدن و آسیب‌های خارجی مقاوم‌تر کند. درضمن، برای قوی‌ترکردن فریم از جدیدترین محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس (+Victus) استفاده کرده است.

تمام گوشی‌های اس ۲۲ از محافظ +Victus در پنل‌های جلو و عقب استفاده می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، هر سه گوشی ازجمله مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۲، کیفیت ساخت بهتری از نسل قبل دارد. گفتنی است که سری گلکسی تب اس ۸ نیز از محافظ صفحه‌نمایش +Victus بهره می‌برد.

نتیجه هرچه باشد، می‌توانیم فعلاً با پلی‌کربنات خداحافظی کنیم؛ اما بسیار خوب است که سامسونگ امسال به مدل پایه‌ی گلکسی اس توجه بیشتری می‌کند. برای یادآوری، گلکسی اس ۲۱ از پنل پشتی پلاستیکی برخوردار است.

سری گلکسی اس ۲۲ اولین سری اس با فریم آلومینیومی Armor است

گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا اولین گوشی‌های candy bar (گوشی با مستطیل‌شکل بدون در و لولا) این شرکت هستند که از ساختار آلومینیومی آرمور برخوردارند. اگر این ساختار آشنا به‌نظر می‌رسد، به این دلیل است که گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ اولین گوشی‌های سامسونگ بودند که به فریم آلومینیومی Armor مجهز شدند.

درهرصورت، این ویژگی اکنون از حوزه‌ی گوشی‌های تاشو به پرچم‌داران candy bar و درواقع تمامی تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ راه پیدا کرده است.

سامسونگ با استفاده از همان فناوری آلومینیوم آرمور در ساخت سری گلکسی اس ۲۲ تضمین داد که این گوشی‌ها از محکم‌ترین پرچم‌داران موجود در بازار محسوب می‌شوند. توجه کنید که سری گلکسی S22 ضدضربه نیستند و پنل‌های شیشه‌ای آن درمقایسه‌با مواد دیگر مانند پلی‌کربنات بیشتر درمعرض آسیب ناشی از سقوط هستند.

باوجوداین، گوشی‌های جدید ازنظر طراحی چشمگیر به‌نظر می‌رسند و ازنظر ساختاری سری گلکسی S22 به‌لطف فریم آلومینیومی جدید Armor که دربرابر خراش نیز مقاوم‌تر است، محکم‌ترین سری گوشی‌های هوشمند اس تابه‌امروز محسوب می‌شوند.

هر سه گوشی مانند قبل با گواهی IP68 دربرابر گردوغبار و آب مقاوم‌اند و می‌توانند تا نیم‌ساعت در زیر آب تا عمق ۱٫۵ متری دوام بیاورند. درمجموع، کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای دارند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
191