گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس به فناوری نمایشگر اولد LTPO مجهز نیستند

{title limit=50}

پس از بررسی مشخصات گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس مشخص شد که این دو گوشی نمایشگر OLED LTPO ندارند. یک تحلیلگر نمایشگر این موضوع را بررسی کرده و نتایج تحقیق وی احتمالاً بسیاری از خریداران اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس را ناامید خواهد کرد.

به گزارش wccftech، راس یانگ مدیر DSCC در توئیتی که اکنون حذف شده است اعلام کرد که غیر از گلکسی اس ۲۲ اولترا، هیچ‌یک از مدل‌های دیگر خانواده‌ی گلکسی اس ۲۲ از فناوری اولد LTPO برخوردار نیست. اگر با اصطلاح LTPO آشنایی ندارید باید اشاره کنیم، این فناوری به نمایشگر اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی با توجه به آنچه روی نمایشگر نشان داده می‌شود، بین ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز تغییر کند.

فناوری اولد LTPO به کاهش تخلیه‌ی غیرضروری باتری کمک می‌کند، اما هزینه‌ی تولید آن در‌ مقایسه با پنل‌های سنتی، بیشتر است. سامسونگ به‌دلایل واضح نمی‌توانست بدون افزایش قیمت هر دو مدل اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس، این فناوری را روی دو دستگاه مورد اشاره قرار دهد و به‌همین دلیل این شرکت مجبور به حذف آن شد. نرخ نوسازی این گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس فقط می‌تواند تا ۶۰ هرتز کاهش یابد.

تنها مشکل این است که اکنون با کاهش ابعاد نمایشگر گوشی های سامسونگ گلکسی S22 و S22 پلاس، این دو محصول نسبت به مدل‌های سال گذشته باتری‌های کوچک‌تری هم دارند که بی‌شک تأثیر نامطلوبی بر ‌عمر باتری خواهد داشت. در زیر برگه‌ی مشخصات گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس را مشاهده می‌کنید؛ برگه‌ای که در آن سامسونگ اعلام کرده که نرخ نوسازی نمایشگر این دو مدل بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز است، اما این بخش احتمالاً به‌زودی اصلاح خواهد شد.

مشخصات نمایشگر اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
140