تبلت گیمینگ لیجن Y700 لنوو با باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود

{title limit=50}

لنوو به‌تدریج خود را آماده می‌کند تا تبلت گیمینگ جدید لیجن وای ۷۰۰ (Lenovo Legion Y700) و گوشی گیمینگ پرچم‌دار Y90 را رونمایی کند. مدیران اجرایی لنوو اخیراً جزئیات متعددی درباره‌ی این تبلت منتشر کرده‌اند و در همین زمینه، اکنون به نخستین پوستر رسمی از لیجن Y700 دسترسی پیدا کرده‌ایم. انتشار این تصویر بدین‌معنی است که لنوو تبلت گیمینگ جدید خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌کند.

پوستر رسمی تبلت لنوو لیجن Y700

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، پوستر جدید لنوو لیجن Y700 به بهره‌مندی این تبلت اندرویدی از باتری ۶٬۵۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات اشاره می‌کند. این باتری پرظرفیت باعث می‌شود گیمرها بتوانند ۶ ساعت به‌طور مداوم با آن بازی کنند.

همچنین، پوستر مذکور نشان می‌دهد تبلت لنوو از صفحه‌نمایش ۸٫۸ اینچی با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و پوشش ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. گفته می‌شود لنوو لیجن Y700 به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و اسپیکر دوگانه‌ی استریو و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز است.

تبلت گیمینگ لنوو حالت دیداریِ فوق‌عریض ویژه‌ای برای گیمرها دارد تا بتوانند هنگام تجربه‌ی بازی‌های MOBA محتوای بیشتری را روی صفحه ببینند. این قابلیت نسبت تصویر صفحه‌نمایش را از حالت پیش‌فرض (۱۶:۱۰ یا ۱۶:۹) به ۲۱:۱۰ تغییر می‌دهد و نوارهایی سیاه در بالا و پایین تصویر ایجاد می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند محتوا را در بخش پایینی نمایشگر نمایش دهند. در این حالت، نوار سیاه بزرگی در بالای نمایشگر نقش می‌بندد.

لنوو هنوز نگفته است تبلت گیمینگ لیجن Y700 در چه تاریخی به بازار عرضه می‌شود؛ بااین‌حال انتشار پوستر به‌معنی قریب‌الوقوع‌بودن تاریخ رونمایی تبلت است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
2497