سامسونگ لپ‌تاپ‌های تاشوی گلکسی بوک فولد را به‌زودی رونمایی می‌کند

{title limit=50}

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی‌های تاشدنی‌اش به دنیا نشان داد که روی چنین فرم ساختاری تمرکز فراوانی کرده است. از طرفی دیگر، غول کره‌ای با نمایش فناوری‌های جدید صفحه‌نمایش برنامه‌های خود را برای توسعه‌ی خط تولید محصولات تاشدنی نشان می‌دهد.

به‌گزارش سم‌موبایل، این شرکت روی سری لپ‌تاپ‌های تاشدنی گلکسی بوک فولد (Galaxy Book Fold) کار می‌کند و ظاهراً سامسونگ قصد دارد این لپ‌تاپ‌های منحصر‌به‌فرد را به‌زودی روانه‌ی بازار کند.

گزارشی در سال ۲۰۲۱ مبنی بر آغاز تولید لپ‌تاپ گلکسی بوک فولد ۱۷ منتشر شد. بر‌ اساس نام آن، این لپ‌تاپ تاشو احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۱۷ اینچ خواهد بود. افزون‌براین، غول کره‌ای قصد دارد آن را به‌عنوان یک لپ‌تاپ تاشو با کیبورد لمسی به‌جای یک تبلت بزرگ تاشو عرضه کند.

گزارش جدید از کره جنوبی نشان می‌دهد که سامسونگ می‌خواهد هرچه سریع‌تر با عرضه‌ی لپ‌تاپ تاشو، خود را در این حوزه تقویت کند. هنوز مشخص نیست که لپ‌تاپ‌های تاشو در سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شوند یا خیر. این گزارش می‌افزاید که سامسونگ روی چندین نمونه‌ی اولیه با اندازه‌های صفحه‌نمایش ۱۰ و ۱۴ و ۱۷ اینچ کار می‌کند.

سامسونگ با برخی چالش‌های تولید به‌ویژه مربوط به عملکرد صفحه‌نمایش‌‌های بزرگ تاشو مواجه است؛ به‌ همین دلیل رونمایی در سال ۲۰۲۲ را نامشخص می‌کند. باوجوداین، برخی اعتقاد دارند که سامسونگ شاید تیزری تبلیغاتی از لپ‌تاپ تاشوی خود را در آنپکد ۲۰۲۲ امروز یا بعداً در ماه‌های آینده در‌ معرض نمایش قرار دهد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
53