تاریخ معرفی ردمی K50 گیمینگ ادیشن فاش شد

{title limit=50}

ردمی، زیرمجموعه‌ی شیائومی، برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سری K با نام سری Redmi K50 آماده می‌شود. به‌گزارش گیزموچاینا، مدیرعامل ردمی، لو ویبینگ، در ویبو (وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی مشابه توییتر) اعلام کرد که پرچم‌دار سری K50 با عملکردی بسیار قوی به‌زودی رونمایی خواهد شد. لو به جدول زمانی معرفی نیز اشاره کرد؛ چراکه یکی از کاربران ویبو پرسید که آیا در تاریخ ۲۵ یا ۲۸ فوریه (۶ اسفند ۱۴۰۰ یا ۹ اسفند ۱۴۰۰) مراسم رونمایی برگزار می‌شود؟ که لو ویبینگ پاسخ داد: «آن‌قدرها هم دیر نیست.»

این اطلاعات نشان می‌دهد که ردمی K50 گیمینگ ادیشن احتمالاً اولین گوشی در سری K50 با نهایت کارایی خواهد بود که احتمالاً در هفته‌ی دوم یا سوم فوریه معرفی می‌شود.

با نزدیک‌شدن به تاریخ معرفی، شرکت مذکور فروش گوشی‌های سری ردمی K40 را نیز متوقف کرده است و K40 پرو اکنون در چین به‌طور کامل موجود نیست.

مشخصات احتمالی ردمی K50 گیمینگ ادیشن

طبق گزارش‌های فاش‌شده، ردمی K50 گیمینگ ادیشن احتمالاً به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچ OLED با لبه‌ی خمیده و وضوح تصویر +Full HD و محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز خواهد بود. ابعاد این گوشی ۱۶۲ در ۷۶٫۸ در ۸٫۴۵ میلی‌متر و وزنش ۲۱۰ گرم خواهد بود.

برای ثبت تصاویر، در پنل جلو از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد.

قدرت سخت‌افزاری ردمی K50 گیمینگ ادیشن را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل تأمین می‌کند که با خنک‌کننده‌ی مایع VC دوگانه برای کمک به پایین نگه‌داشتن دما در طول بازی‌های سنگین همراه است.

افزون‌براین، وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را احتمالاً باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات برعهده خواهد داشت که می‌تواند تنها در ۱۷ دقیقه کاملاً شارژ شود. این گوشی گیمینگ به کلیدهای فیزیکی بازی و اسکنر اثرانگشت در کناره نیر مجهز خواهد بود.

چندی پیش، ردمی اعلام کرد که سری K50 در فوریه‌ی ۲۰۲۲ معرفی می‌شود و همان‌طورکه در ابتدای گزارش گفته شد، با‌‌توجه‌‌به پست اخیر مدیرعامل ردمی، می توانیم شاهد رونمایی در هفته‌ی دوم یا سوم فوریه باشیم.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
102