شاید Surface Duo 3 امسال عرضه نشود

{title limit=50}

سال گذشته مایکروسافت نسل دوم Surface Duo را عرضه کرد. درحالی‌که این گوشی تاشو با صفحه‌نمایش دوگانه پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی خود داشت، اما از سوی کاربران و منتقدان واکنش‌های خوبی به آن نشان داده نشد. بااین‌حال، بعید است همه‌ی این مسائل و مشکلات مایکروسافت را از عرضه‌ی نسل سوم Surface Duo باز دارد.

به گزارش mspoweruser و طبق گفته‌ی زک باودن از ویندوز سنترال، مایکروسافت برنامه‌هایی برای عرضه‌ی Surface Duo 3 دارد، اما بعید است این اتفاق در سال جاری رخ دهد. در ‌عوض، شرکت سازنده قصد دارد این دستگاه را سال آینده عرضه کند، اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

درست است که تاکنون اطلاعات زیادی از نسل سوم سرفیس دوئو منتشر نشده، اما گفته می‌شود مایکروسافت تجربه‌ی کاربری کلی آن را نسبت به دستگاه‌های قبلی بهبود می‌بخشد. ممکن است شرکت مذکور چند ویژگی‌ جدید را به دستگاه‌های سرفیس دوئو اضافه کند؛ در‌ نتیجه باید خوشحال بود، زیرا قابلیت‌های جدیدی برای گوشی تاشو مایکروسافت در راه است.

درحالی‌که عرضه دوئو ۳ در سال آینده باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران خواهد شد، اما اگر نیمه‌ی پر لیوان را ببینیم متوجه می‌شویم که چنین اتفاقی ممکن است خوب باشد زیرا شرکت زمان بیشتری برای بهبود بسیاری از بخش‌های دستگاه خواهد داشت. برای نمونه، مایکروسافت احتمالاً مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ، از دست برآمدگی آزاردهنده دوربین خلاص می‌شود تا ظاهر جذاب‌تری به دستگاه خود بدهد.

ما چیزی در‌ مورد پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدیدی که نسل بعدی Surface Duo 3 ارائه می‌کند نشنیده‌ایم، اما کاربران از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و حاشیه‌های نازک استقبال می‌کنند. همچنین انتظار داریم تجربه‌ی نرم‌افزاری بهبود یابد، زیرا Surface Duo 3 از اندروید 12L استفاده خواهد کرد.

اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان به سرفیس دوئو هستید، در قسمت نظرات بگویید دوست دارید در Surface Duo 3 شاهد چه تغییراتی باشید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
71