وان‌پلاس به پشتیبانی نرم‌افزاری وان‌پلاس 6 و 6T خاتمه داد

{title limit=50}

وان‌پلاس در ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۱، برنامه‌ی به‌روزشده نگه‌داری نرم‌افزاری خود را منتشر کرد و سه ارتقای اصلی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود وعده داد. با‌ این‌‌ حال، برنامه‌ی جدید برای برخی از پرچم‌داران قدیمی آن اعمال نمی‌شود. به‌گزارش xda-developers وان‌پلاس تنها وعده‌ی دو ارتقای سیستم‌عامل اصلی و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را برای سری وان‌پلاس ۷ داده است، در‌ حالی‌که وان‌ پلاس ۶ وان‌پلاس 6T قدیمی حتی در برنامه‌ی به‌روزشده ذکر نشده‌اند.

با این‌ وجود، وان‌پلاس اخیراً یک به‌روزرسانی امنیتی برای این دو مدل ارائه کرده است که وصله‌های امنیتی اندروید برای نوامبر ۲۰۲۱ (آبان و آذر ۱۴۰۰) و رفع باگ‌های مختلف را شامل می‌شود. متأسفانه، وان‌پلاس اکنون تأیید کرد که این آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار رسمی برای OnePlus 6 و OnePlus 6T است و این شرکت هیچ به‌روزرسانی دیگری را برای دستگاه‌ها منتشر نخواهد کرد.

البته از طرف دیگر خوشبختانه این بدان معنا نیست که اکنون باید وان‌ پلاس ۶ و وان پلاس 6T را کنار بگذارید. وان‌پلاس یک جامعه‌ی قوی از توسعه‌دهندگان شخص ثالث در انجمن‌های خود دارد که به پشتیبانی از دو دستگاه با رام‌های سفارشی بر‌ اساس آخرین نسخه‌ی اندروید ادامه می‌دهند. اگر می‌خواهید یک (یا دو سال) دیگر از گوشی خود استفاده کنید، با دنبال‌کردن پیوندهای OnePlus 6 XDAو OnePlus 6T XDA به انجمن آن‌ها بروید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
191