سومین رویداد «تبلیغات در بازار» کافه بازار روز ٢٨ دی برگزار می‌شود

{title limit=50}

کافه بازار روز سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ با هدف بررسی روش‌های بهبود عملکرد در زمینه‌ی تبلیغات، سومین رویداد «تبلیغات در بازار» خود را برگزار می‌کند.

تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی می‌توانند در رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» شرکت کنند. در این رویداد با عملکرد بازار در بخش تبلیغات بیشتر آشنا خواهیم شد و در ادامه با سه سخنرانی تخصصی درباره‌ی روش‌های بهبود عملکرد در زمینه‌ی تبلیغات در اپ‌استورها همراه خواهیم بود.

cafebazaarevent

«صادق محسن‌نیا»، اولین سخنران این رویداد خواهد بود که در گذشته در حوزه‌ی مدیریت تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت داشته و در‌ حال حاضر در سمت مدیر پرفورمنس دیجیتال مارکتینگ دیجی‌کالا فعالیت دارد. در ادامه با تجربیات موتور جست‌وجوی خرید «ترب» از تبلیغات در کافه بازار آشنا خواهیم شد و سپس «دانا عنایتی»، مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه اسنپ سخنرانی خواهد کرد.

«منچیکو»، ‏‏بازی خاطره انگیز منچ با قابلیت بازی آنلاین، پلتفرم بعدی برای بیان تجربیات خود در استفاده از تبلیغات در کافه بازار است و بعد از آن سخنرانی «پژمان امیری»، مدیر مارکتینگ بیت‌پین آغاز خواهد شد و در آخر نیز تجربیات پورتال خبر مجله اینترنتی «برترین‌ها» را از تبلیغات در کافه بازار خواهیم شنید.

برگزار‌کننده‌ی این رویداد شرکت کافه‌ بازار است و ثبت‌نام در رویدادِ آنلاین «تبلیغات در بازار» در ایوند و از‌ طریق این لینک انجام می‌شود.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
57