Moto G71 5G با دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی در هند عرضه شد

{title limit=50}

Moto G71 5G جدیدترین گوشی موتورولا است که در هند عرضه شد. ماه گذشته، این شرکت Moto G51 5G را به‌عنوان اولین گوشی عرضه‌شده در هند با اسنپدراگون ۴۸۰ رونمایی کرد. اکنون، G71 به‌عنوان اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۶۹۶ به این کشور وارد شده است. محصول جدید شرکت مذکور ویژگی‌های مهمی مانند ۱۳ باند 5G، صفحه‌نمایش AMOLED، دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ را ارائه می‌دهد.

مشخصات و ویژگی‌های Moto G71 5G

به‌گزارش گیزموچاینا، Moto G71 5G از صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED برخوردار است که رزولوشن Full HD پلاس و حداکثر ۷۰۰ نیت روشنایی و طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می‌دهد. بااین‌حال، فقط از نرخ نوسازی معمولی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی نسخه‌ای از اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند و به ویژگی امنیتی درجه‌یک تجاری‌ای به نام ThinkShield برای موبایل مجهز است. همچنین، My UX UI داخلی از سفارشی‌سازی‌های ساده در دستگاه پشتیبانی می‌کند.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ بع Moto G71 5G قدرت می‌دهد. این دستگاه به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، درگاه کارت microSD اختصاصی نیز وجود دارد. این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که خوشبختانه از فناوری TurboCharge 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی Moto G71 5G دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شوند. لنز اولتراواید می‌تواند به‌عنوان حسگر تشخیص عمق نیز عمل کند.

برای عکس‌های سلفی، دستگاه به دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. G71 5G از ساختار ضد آب IP52 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو سیم‌کارت با پشتیبانی از 5G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۱، GPS ،USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

قیمت Moto G71 5G در هند

Moto G71 5G در هند با قیمت ۱۸،۹۹۹ روپیه (۲۵۶ دلار) فروخته می‌شود. اولین فروش آن قرار است در ساعت ۱۲ بعدازظهر به وقت محلی ۱۹ ژانویه آغاز شود. این گوشی را می‌توان ازطریق Flipkart در رنگ‌هایی مانند سبز نپتونی و آبی قطبی خرید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
265