گوشی هوشمند اوپو A96 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

{title limit=50}

مدتی قبل رندرهایی از گوشی هوشمند اوپو A96 5G در اینترنت منتشر شد. چند ساعت پس از انتشار این رندرها، شاهد معرفی رسمی این گوشی در چین بودیم. این محصول با طراحی قاب تخت، نمایشگر اولد، حلقه‌ی LED دوربین عقب و سیستم-روی-چپ (SoC) کوالکام عرضه خواهد شد.

به‌گزارش گیزموچاینا، Oppo A96 5G مثل گوشی‌های سری Oppo Reno7 از طراحی قاب تخت بهره می‌برد. بااین‌حال، چیدمان دوربین عقب این محصول شبیه گوشی‌های جدید Realme است. علاوه‌براین، حلقه‌های LED در اطراف دوربین‌های پشتی این دستگاه تعبیه شده است. البته چراغ اعلان Oppo Reno7 پرو نیز مشابه A96 5G است، با این تفاوت که LED مدل Reno7 پرو در امداد ماژول دوربین مستطیل شکل قرار گرفته‌اند.

پنل پشتی Oppo A96 5G مثل گوشی‌های سری Oppo Reno ساختارهای کریستال‌مانند زیادی دارد که ظاهری مات و ظریف به این محصول بخشیده است. ضخامت این دستگاه حدود ۷٫۵۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۱ گرم است.

لنز دوربین اوپو A96 5g

گوشی Oppo A96 5G به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۵ گیگابایت حافظه‌ی رم مجازی مجهز است.

در بخش جلویی A96 5G شاهد نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی اولد با وضوح Full HD پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) هستیم. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰۰۰۰:۱ است. صفحه‌نمایش مذکور از طیف رنگی DCI-P3، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و سلفی تعبیه‌شده در پانچ‌هول بهره می‌برد. شایان ذکر است که دوربین سلفی این محصول ۱۶ مگاپیکسلی است که در گوشه‌ی بالای سمت چپ آن قرار دارد. این در حالی است که در پشت گوشی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را شاهد هستیم.

اوپو A96 5G مشکی

OPPO A96 5G همان‌طور که از نام آن پیدا است از اتصالات 5G پشتیبانی می‌کند و به یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده است. این محصول همچنین از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. در آخر باید اشاره کنیم این محصول به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل سفارشی اوپو موسوم به ColorOS 12 را اجرا می‌کند.


در چین مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی OPPO A96 5G با قیمت ۱،۹۹۹ ین (۳۱۵ دلار) عرضه می‌شود. امکان پیش‌خرید این محصول از ۹ ژانویه فراهم خواهد شد و در سه رنگ مختلف ازجمله مشکی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
101