اپل هنوز چندین سال با اضافه‌کردن سنسورهای سلامت جدید به اپل واچ فاصله دارد

{title limit=50}

اگر اپل واچ سری ۷ بسیاری را به‌دلیل نداشتن حسگرهای جدید ناامید کرد، انتظار نداشته باشید اوضاع به این زودی بهبود یابد. گزارش جدیدی نشان می‌دهد که اپل هنوز چندین سال با آوردن حسگرهای سلامت جدید به اپل واچ فاصله دارد.

به‌گزارش 9to5mac، مارک گرمن از بلومبرگ درباره‌ی حسگرهایی که اپل برای اپل واچ توسعه می‌دهد و زمان استفاده‌ی آن‌ها در محصول‌های واقعی صحبت کرده است. پاسخ او متأسفانه برای کسانی که منتظر ساعت هوشمند جدید این شرکت هستند، چندان خوشحال‌کننده نیست. گرمن می‌گوید اپل در حال کار‌کردن روی سه ویژگی جدید بزرگ است:

  • نظارت بر گلوکز (قند‌خون)
  • توانایی اندازه‌گیری فشار‌خون
  • تعیین دمای بدن

گزارش‌ها و شایعه‌های مختلفی درباره‌ی همه‌ی این سنسورها در فضای مجازی منتشر شده بودند؛ اما بلومبرگ متقاعد نشده است این ویژگی‌ها به‌زودی در اپل واچ جدید تعبیه می‌شوند:

به‌زودی انتظار هیچ‌یک از این‌ها را نداشته باشید. سنسور دمای بدن در نقشه‌ی راه امسال بود؛ اما اخیرا اطلاعات کمتری از آن منتشر می‌شود. با قابلیت فشارخون حداقل دو تا سه سال دیگر فاصله داریم؛ درحالی‌که اگر سنسور پایش گلوکز تا اواخر نیمه‌‌ی دوم دهه‌ی ۲۰۲۰ به اپل واچ اضافه نشود، تعجب نمی‌کنیم.

با در‌نظر‌گرفتن این موضوع، تنها ویژگی سلامتی جدیدی که می‌توانیم از اپل واچ سری ۸ انتظار داشته باشیم، توانایی تشخیص الگوهای خواب پیشرفته و آپنه خواب است. این موضوع را سال گذشته وال‌استریت ژورنال گزارش داده بود.

به‌نظر نمی‌رسد اپل واچ بعدی محصولی هیجان‌انگیز باشد. حتی شاید اپل نیاز داشته باشد استراتژی خود برای معرفی سالانه‌ی یک ساعت هوشمند جدید را باردیگر ارزیابی کند؛ زیرا دنیای فناوری از استراتژی بازاریابی آن پیروی نمی‌کند. البته حداقل ۹ ماه با رونمایی ساعت هوشمند جدید اپل فاصله داریم و شایعات حاکی از آن است که این شرکت سال جاری سه مدل جدید، یعنی نسخه به‌روز شده SE و مدلی مقاوم برای ورزش و همچنین سری ۸ آینده را معرفی خواهد کرد.

شما کاربران زومیت فکر می‌کنید اپل همچنان می‌تواند هر سال اپل واچ را بدون آوردن حسگرهای جدید به‌روز کند؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
34