شارژر فندکی Scosche با توانایی شارژ لپ تاپ معرفی شد

{title limit=50}

تا زمانی که ظرفیت باتری‌ها بتوانند روزها شارژ دستگاه‌های پرمصرفی مانند لپ‌تاپ‌ها یا موبایل‌ها را تأمین کنند، همراه داشتن شارژر همیشه انتخابی عاقلانه‌ به‌نظر می‌رسد. به‌گزارش Gizmodo، اسکاش (Scosche) برای پاسخ به این نیاز، در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ شارژر مسافرتی AC/DC جدیدی رونمایی کرد که دستگاه‌هایی مانند تبلت‌ و لپ‌تاپ‌ را با برق ماشین شارژ می‌کند.

امروزه، اغلب خودرو‌های جدید موجود در بازار برای شارژ گوشی پورت‌ USB یا حتی پد شارژ بی‌سیم دارند؛ اما میزان برقی که این امکانات دراختیار کاربران قرار می‌دهد، معمولا فقط پنج وات و برای شارژ آهسته‌ی گوشی کافی است. این پنج وات نمی‌تواند گجت‌های بزرگ‌تر و پرمصرف‌تری مانند لپ‌تاپ‌ها را شارژ کند. علاوه‌بر پورت‌ USB، سوکت فندکی خودرو‌ها نیز وجود دارد که جریان مستقیم ۱۲ ولتی دراختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

شارژر مسافرتی ۳۰ واتی اسکاش PowerVolt نام دارد که به سوکت فندکی ماشین وصل می‌شود و علاوه‌بر پورت USB-C، به یک جفت شاخک موازی تاشویی برای اتصال به پریز برق استاندارد ۱۱۰ ولت مجهز است. این شارژر می‌تواند با تأمین ۳۰ وات انرژی، گوشی یا دستگاه‌های بزرگ‌تری مانند لپ‌تاپ یا حتی نینتندو سوییچ را با سرعتی زیاد شارژ کند. اسکاش هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی PowerVolt به بازار مشخص نکرده است؛ اما قصد دارد شارژر مسافرتی ۴۵ دلاری خود را بهار ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) دردسترس کاربران قرار دهد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
55