ال‌ جی دو مانیتور جدید برای کارمندان خانگی تولید کرده است

{title limit=50}

۴ ژانویه زمانی است که جدیدترین مانیتورهای ال‌جی در کنفرانس مطبوعاتی آن معرفی می‌شوند. خریداران هدف این محصول‌های جدید کاربران حرفه‌ای هستند که ساعت‌های زیادی پشت سیستم خود می‌نشینند.

کارمندان خانگی ازجمله برنامه‌نویسان، می‌توانند از هر دو مانیتور UltraFine ال‌جی (مدل 32UQ85R) و DualUp ال‌جی (مدل 28MQ780) استفاده کنند. محصولات جدید این شرکت بسیار باکیفیت هستند و عملکرد قدرتمندی دارند و می‌توان آن‌ها را سفارشی‌سازی کرد؛ درنتیجه، می‌توانند تجربه‌ی کاربری خوبی برای خریداران به‌ارمغان بیاورند.

مشخصات مانیتور UltraFine ال‌جی

در طراحی مانیتور UltraFine ال‌جی‌، نیازهای افراد حرفه‌ای ازقبیل طراحان گرافیک و استریمرها و تدوینگران در نظر گرفته شده است. نمایشگر مذکور از پنل ۳۲ اینچ 4K UHD از نوع Nano IPS Black با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ و پوشش ۹۸ درصدی طیف رنگی DCI-P3 بهره می‌برد. UltraFine از اولین پنل مشکی نانو IPS ال‌جی استفاده می‌کند تا بتواند رنگ‌های مشکی واقعی را به کاربران نشان دهد. این ویژگی‌ به محصول مذکور در افزایش عمق تصاویر کمک می‌کند.

ال جی Ultrafine

در نمایشگر UltraFine، حسگر کالیبراسیون خودکاری وجود دارد که می‌تواند سطح دقت رنگ موردنیاز کاربران را حفظ کند. همچنین، نرم‌افزاری روی آن نصب است که می‌توان با آن به‌راحتی فرایند کالیبراسیون را انجام داد؛ البته گزینه‌ی خودکاری نیز هست که باعث می‌شود در زمان صرفه‌جویی کنید.

مشخصات مانیتور DualUp ال‌جی

اگر تولیدکننده‌ی انواع محتوا یا برنامه‌نویس هستید، DualUp می‌تواند گزینه‌ای عالی برایتان باشد. محصول جدید ال‌جی از نمایشگر نانو IPS استفاده می‌کند؛ اما ویژگی‌ای که آن را خاص می‌کند، نسبت تصویر منحصربه‌فرد ۱۶:۱۸ آن است. اگر به تصویر آن دقت کنید، متوجه می‌شوید که در‌‌حال‌حاضر مانیتور با چنین فرمتی در بازار وجود ندارد.

ال جی DualUp

ابعاد DualUp شبیه مربع و رزولوشنش ۲۸۸۰ در ۲۵۶۰ است. از قابلیت‌های جذاب آن می‌تواند به تقسیم عمودی اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند در یک نگاه وظایف مختلف خود را بررسی کنند. گفته می‌شود یکی از دلایل طراحی خاص نمایشگر جدید، جلوگیری از گردن‌درد حاصل از حرکات پهلو به پهلو سر است. همچنین با داشتن آن، می‌توانید در فضای میز کار خود صرفه‌جویی کنید.

ال جی DualUp

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات ال‌جی الکترونیکس، توضیحاتی درباره‌ی این دو مانیتور جدید ارائه کرده است. به‌گفته‌ی او، مانیتورهای ۲۰۲۲ پریمیوم ال‌جی می‌توانند نیازهای کاربران حرفه‌ای و خانگی را برطرف کنند. وی حتی از آن‌ها به‌عنوان نمونه‌هایی از تعهد ال‌جی به کشف عوامل و ویژگی‌های جدید برای گسترش و تقویت مجموعه نمایشگرهای پرچم‌دار یاد کرده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
97