نسخه‌ پایه‌ گلکسی S22‌ اولترا احتمالاً فقط ۸ گیگابایت رم خواهد داشت

{title limit=50}

تنها یک ماه دیگر تا رونمایی سری گلکسی اس ۲۲ باقی مانده و همه‌ی ما برای مشاهده‌ی پرچم‌داران ۲۰۲۲ سامسونگ هیجان‌زده‌ایم. تاکنون تقریباً تمام مشخصات سری مذکور فاش شده است؛ اما تا زمان رونمایی رسمی نمی‌توان رسماً این اطلاعات را تأیید کرد.

قدرتمندترین گوشی در سری مذکور، گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود که بیشترین ویژگی‌ها و ارتقاء را از نظر رم، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، اندازه‌ی صفحه‌نمایش، باتری و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد. به‌گزارش wccftech، افشای جدیدی نشان می‌دهد که نسخه‌ی پایه گلکسی اس ۲۲ اولترا احتمالاً پیشرفت‌های زیادی نخواهد شد.

هشت گیگابایت رم در گلکسی اس ۲۲ اولترا بی‌معنی است

افشاکننده‌ی مشهور Ice Universe اعلام کرده است که گلکسی اس ۲۲ اولترا در نسخه‌هایی مجهز به رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود. گلکسی اس ۲۲ اولترا با ۸ گیگابایت رم شاید طرفداران و علاقه‌مندان را ناامید کند؛ زیرا نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی اس ۲۱ اولترا فعلی دارای ۱۲ گیگابایت رم است.

افزون‌ بر این، هر دو نسخه‌ی گلکسی اس ۲۲ اولترا مجهز به تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک در گیک‌بنچ فهرست شده و آنچه Ice Universe گفته بود را تأیید می‌کند. گوشی مذکور در واقع یک نسخه‌ی ۸ گیگابایتی به‌عنوان نسخه‌ی پایه خواهد داشت که قرار است وارد بازار شود.

گلکسی اس ۲۱ اولترا با اگزینوس ۱۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک در گیک‌بنچ

تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ در گلکسی اس ۲۲ اولترا امتیاز ۱۰۱۴ را در بخش تک‌هسته‌ای به‌دست آورده که به‌طور قابل‌توجهی کمتر از امتیاز ۱۲۲۶ در تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک است. در بخش چند هسته‌ای اوضاع بهتر است؛ اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل یک به‌ترتیب ۳۴۱۵ و ۳۴۶۲ امتیاز را کسب کرده‌اند.

هنوز خیلی زود است که در مورد امتیازات اعلام شده چیزی بگوییم؛ زیرا دستگاه‌ها کم‌وبیش در مرحله‌ی پیش‌تولید هستند؛ اما پس از رونمایی نهایی اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا با ۸ گیگابایت رم احتمالاً انتخاب بسیاری از افراد نخواهد بود؛ زیرا با پرداخت هزینه‌ی کمی بیشتر می‌توان به حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی و رم بیشتری دست پیدا کرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت چیست؟ آیا سامسونگ باید نسخه‌ای با ۸ گیگابایت رم را برای گلکسی اس ۲۲ اولترا عرضه کند یا باید به رم‌های ۱۲ و ۱۶ گیگابایت پایبند باشد؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
154