اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۱ ماه مه ۲۰۲۲ نهایی خواهد شد

{title limit=50}

بی‌شک برجسته‌ترین اتفاق ۲۰۲۱ برای مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۱ بود که ماه اکتبر نهایی شده و قرار است تا تابستان سال آینده در دسترس تقریباً تمام سیستم‌های واجد شرایط قرار بگیرد. تا آن زمان، مایکروسافت برای عرضه‌ی اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۱ نیز آماده خواهد بود.

برخلاف ویندوز ۱۰، جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل مایکروسافت تنها یک به‌روزرسانی بزرگ در سال دریافت خواهد کرد. به گزارش WindowsCentral، برنامه‌ی فعلی تکمیل توسعه‌ی نسخه 22H2 ویندوز ۱۱ برای ماه مه ۲۰۲۲ طراحی شده است و انتظار می‌رود بیلد نهایی در تابستان عرضه شود.

از آن‌جایی که بیلد اولیه‌ی ویندوز ۱۱ با باگ‌های فراوانی همراه بود و همان‌طور که در بررسی زومیت از ویندوز ۱۱ به آن اشاره شد، رابط کاربری بخش‌هایی از سیستم‌عامل هنوز به‌طور‌ یکپارچه تغییر نکرده است، این به‌روزرسانی به‌شدت مورد‌ انتظار است. مایکروسافت نیز اعلام کرده نسخه‌ی 22H2 قرار است بهبودی‌ها و تغییراتی را که موفق به راهیابی به نسخه‌ی اولیه نشده‌اند، به سیستم عامل اضافه کند.

به گفته‌ی WindowsCentral، این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۲ روی «ویندوز مبتنی‌بر ARM» تمرکز کند و مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی کیت توسعه‌دهندگان ARM خود با پردازنده‌ی پرچم‌دار مبتنی‌بر اسنپدراگون 8cx Gen3 کوالکام است.

مایکروسافت در آخرین‌ بیلدهای منتشر شده در کانال توسعه‌دهنده برای اینسایدرها، منوی استارت ویندوز ۱۱ را بهبود بخشیده است. همچنین انتظار می‌رود پشتیبانی از ویجت‌های سازندگان دیگر و حالت تاریک در سراسر سیستم در این به‌روزرسانی بزرگ ارائه شود.

مایکروسافت همچنین تا چند ماه دیگر روی عرضه‌ی ویندوز ۱۱ برای تمام سیستم‌های واجد شرایط متمرکز خواهد بود. به گفته‌ی این شرکت تمام دستگاه‌های واجد شرایط تا اواسط ۲۰۲۲ به‌روزرسانی رایگان به ویندوز ۱۱ را دریافت خواهند کرد.

آیا شما تجربه‌ی استفاده از ویندوز ۱۱ را داشته‌اید؟ بیشتر منتظر دریافت کدام بهبودی و قابلیت هستید؟







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
82