گلکسی S21 FE پیش از رونمایی رسمی با قیمت ۶۹۹ دلار در فهرست والمارت ثبت شد

{title limit=50}

براساس گزارش‌های موجود، سامسونگ به‌احتمال زیاد در جریان برگزاری رویداد CES ۲۰۲۲ از گوشی گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد؛ اما تاکنون تصاویر و حتی ویدئوهایی از این محصول در دسترس قرار گرفته است و بسیاری از مشخصات فنی آن را می‌دانیم. اکنون پیش از رونمایی رسمی از گلکسی S21 FE، پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ در فهرست محصولات فروشگاه والمارت ثبت و بدین ترتیب قیمت نیز مشخص شده است.

به گزارش گیزموچاینا، با توجه به فهرست والمارت، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ با رنگ گرافیتی به قیمت ۶۹۹ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این مدل از ۶ گیگابایت رم بهره ببرد.

متأسفانه در فهرست والمارت هیچ تصویری از گلکسی S21 FE منتشر نشده است. به‌نظر می‌رسد فهرست مورد اشاره یا به‌طور تصادفی در دسترس قرار گرفته یا سامسونگ تصمیم دارد تصاویر رسمی آن را پس از معرفی رسمی در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ منتشر کند.

گلکسی s21 fe

در هر‌حال، قیمت درنظر گرفته شده برای گلکسی S21 FE با آنچه قبلا در شایعات و گزارش‌های مرتبط اعلام شده بود مطابقت دارد. بدین ترتیب گفته می‌شود گلکسی S21 FE در بریتانیا با قیمت ۶۹۹ پوند روانه‌ی بازار خواهد شد. با توجه به اینکه قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۶۹۹ دلار تعیین شده است، انتظار می‌رود مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت حدودی ۷۴۹ دلار در دسترس خریداران قرار گیرد.

یک منبع آگاه فاش کرد که کره‌ای‌ها گوشی گلکسی S21 FE را در تعداد کافی تولید کرده‌اند. گفته شده این دستگاه در حال‌حاضر در کشورهای بزرگ موجود است و احتمال دارد فروش آن بلافاصله پس از معرفی رسمی آغاز شود.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE از نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با وضوح تصویر +FHD بهره ببرد. صفحه‌نمایش گلکسی S21 FE از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و تراکم پیکسلی آن نیز 401ppi خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. صفحه‌نمایش گوشی همچنین با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ویکتوس پوشانده شده است.

گلکسی S21 FE از سیستم دوربین سه‌گانه‌ با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو هشت مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این محصول نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ بهره خواهد برد. گلکسی S21 FE در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم هشت گیگابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این، گوشی مورد اشاره از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پشتیبانی نخواهد کرد.

گلکسی اس ۲۱ اف‌ای همچنین از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد که شارژ سریع و شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. افزون‌بر این، انتظار می‌رود گلکسی S21 FE با استاندارد IP68 روانه‌ی بازار شود و بنابراین در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
83