اوپو K9x با صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز، دایمنسیتی ۸۱۰ و دوربین سه‌گانه معرفی شد

{title limit=50}

اوایل سال ۲۰۲۱، اوپو از گوشی‌های سری K مانند اوپو K9، اوپو K9 پرو، اوپو K9s رونمایی کرده و اکنون در گزارشی از گیزموچاینا اوپو K9x به‌عنوان مدلی دیگر از گوشی‌های هوشمند K9 رسما رونمایی شده است. در ادامه به تمام مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت OPPO K9x می‌پردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های اوپو K9x

اوپو K9x به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD دارای حفره، وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. این گوشی در پنل جلو از دوربین ۱۶ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل میزبانی می‌کند.

قدرت سخت‌افزاری اوپو K9x توسط تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ تأمین شده که با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.1 همراه است. افزون‌براین، درگاه کارت microSD اختصاصی برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر وجود دارد. گوشی مذکور با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS 12 اجرا می‌شود.

در بخش تأمین انرژی، اوپو K9x از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت بهره می‌برد که با شارژر سریع ۳۳ واتی همراه است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. این گوشی اوپو ضخامت ۸٫۸ میلی متر وزن ۱۹۱ گرم دارد. به‌طور خلاصه، اوپو K9x مدلی با نام تجاری جدید از گوشی هوشمند ریلمی 8s فایوجی هند با طراحی عقب بهینه شده است.

قیمت و دسترسی اوپو K9x

اوپو K9x در سه نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. این گوشی قرار است از ۲۷ دسامبر (۶ دی ۱۴۰۰) به‌فروش برسد و قیمت آن هنوز مشخص نیست. K9x در رنگ‌هایی مانند مشکی و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
268