تصاویر و ویدئوی گوشی عرضه‌نشده‌ Ion Mini نوکیا از سال ۲۰۱۴ فاش شد

{title limit=50}

به‌نقل از گیزموچاینا، پس از آنکه مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ نوکیا را تصاحب کرد، برخی از محصولات درحال توسعه از جمله نوکیا Ion Mini با شماره‌مدل RM-1028 لغو شدند؛ اما اکنون از این گوشی ویدئویی در دسترس قرار گرفته است. مفهوم طراحی گوشی، رنگ شاد و زنده بود و پیش‌بینی می‌شد پیش از آنکه مایکروسافت در سال ۲۰۱۴ این پروژه را تعطیل کند، با سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار شود.



افشاگری با نام کاربری Dimitrios Vlachos در توییتر، تعدادی تصویر و ویدئو از نوکیا Ion Mini منتشر کرده است. گوشی مذکور در سال ۲۰۱۴ قبل از خرید نوکیا توسط مایکروسافت کنار گذاشته شد. از طرفی دیگر، انتظار می‌رفت جانشین نوکیا RM-1027 (لومیا ۶۳۶) روی سیستم‌عامل شبیه اندروید اجرا شود؛ اما این اتفاق نیفتاد، زیرا نوکیا به سمت تولید گوشی‌های ویندوزی رفت و نوکیا RM-1028 معروف به نوکیا Ion Mini لغو شد.

نمای ion-mini نوکیا از کنار

فاش‌کننده‌ی توئیتری چندین ویژگی دستگاه را که در ویدئو و تصاویر دیده می‌شود، تشریح می‌کند. Ion Mini دستگاه ساده‌ای بود که می‌توانست قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد. این گوشی از صفحه‌نمایش کوچک کلاسیک و یک دوربین در پشت بهره می‌برد. نوکیا Ion Mini از nauOS، سیستم‌عامل هیبریدی نوکیا بهره می‌برد. nauOS در تعدادی از محصولات نوکیا مورد استفاده قرار گرفت و ویدئو و تصاویر نشان می‌داد که دستگاه از تراشه‌ی MSM8226 کوالکام یا اسنپدراگون ۴۰۰ استفاده می‌کند.

نمای پشت ion-mini نوکیا

منبع اطلاعاتی همچنین قصد دارد ویدیوها و تصاویر بیشتری از برخی دیگر از گوشی های لغو شده نوکیا منتشر کند. مشخص نیست که این جزئیات از کجا سرچشمه می‌گیرند و آیا هیچ یک از این گوشی‌های لغو‌شده جایگاه خود را در خارج از نوکیا پیدا خواهند کرد یا خیر.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
60