موتو اج X30 موتورولا اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل یک با امتیاز بالای یک میلیون در آنتوتو

{title limit=50}

اوایل امروز، یکی از مقامات موتورولا، اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت به اشتراک گذاشت. این دستگاه از پردازنده‌ی جدید اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام بهره می‌برد. تیزر منتشر شده از عملکرد موتو اج X30 نشان می‌دهد این محصول اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که امتیاز یک میلیون بنچمارک آنتوتو را به‌دست آورده است.

تیزر موتو اج x30

به گزارش گیزموچاینا، برند متعلق به لنوو این خبر را در حساب رسمی ویبو خود به‌اشتراک گذاشته است. این مورد حتی توسط چن‌جین، مدیرکل بخش تلفن‌های هوشمند لنوو منتشر شده است. با نگاهی به این تیزر، می‌توان دریافت که موتورولا امتیاز چشم‌گیر سری اج X30 را به‌نمایش گذاشته است، چراکه آنتوتو یکی از پلتفرم‌های شناخته شده برای بررسی قدرت عملکرد گوشی‌های هوشمند است. چن‌جین اظهار داشت که پیشرفت‌های به‌دست آمده در حوزه‌ی موبایل می‌تواند به افزایش محبوبیت فناوری واقعیت مجازی و متاورس کمک کند.

به‌عبارت دیگر، قدرت پردازشی بالا مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. این امتیاز به‌لطف استفاده از تراشه‌ی جدید کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸ نسل یک به‌دست آمده است؛ پردازنده‌ای که چند روز قبل توسط کوالکام معرفی شد. این سیستم-روی-چیپ (SoC) از نظر قدرت پردازشی مرکزی و گرافیکی نسبت به نسل قبلی‌اش (اسنپدراگون ۸۸۸) به‌ترتیب ۲۰ و ۳۰ درصد بهبود یافته است. علاوه‌براین، مصرف انرژی اسنپدراگون ۸ نسل یک تا ۲۵ درصد کاهش یافته است. آنتوتو فهرستی از بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار نوامبر ۲۰۲۱ منتشر کرده است که در آن دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، موفق به کسب بالاترین امتیاز در حدود ۹۰۰ هزار شده‌اند.

موتو اج x30

شایان ذکر است، موتورولا اعلام کرده که تعداد ۱۰۰ دستگاه گوشی هوشمند از سری اج X30 را دراختیار کاربران ویبو چین قرار خواهد داد. این شرکت تا تاریخ ۹ دسامبر هر روز ۱۰ دستگاه از مدل آینده‌ی گوشی پرچم‌دار خود را به‌عنوان هدیه به کاربران ویبو اعطاء خواهد کرد. برای کسب شانس برنده شدن این گوشی، کاربران ویبو باید تیزرهای جدیدی که روی این پلتفرم منتشر شده است را به‌اشتراک بگذارند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4008