پوکو X3 پرو، پرفروش‌ترین گوشی بلک فرایدی در اروپا شد

{title limit=50}

درحالی‌که امسال وضعیت فروش گوشی‌های هوشمند چندان مطلوب نبود اما به‌نظر می‌رسد که سه‌ماهه چهارم امسال این وضعیت پایدار نبوده است؛ چراکه آمار فروش گوشی‌ها روند روبه‌رشدی را تجربه کرده و به‌لطف تخفیف‌های ارائه‌شده روی محصولات در بلک فرایدی افزایش چشم‌گیری داشته است، مشتریان نیز از تخفیفات ارائه‌شده امسال رضایت داشتند. ازاین‌رو سازندگان آمار فروش این سه‌ماهه را می‌توان گفت با رضایت‌خاطر منتشر کرده‌اند.

شاید جالب‌ترین آن مربوط به شیائومی باشد، این شرکت اخیرا اعلام کرد که گوشی پوکو X3 پرو، پرفروش‌ترین گوشی هوشنمد در چندین کشور اروپایی در دوره خرید‌های بلک فرایدی بوده است. لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی در چین و مدیرکل برند ردمی در وب‌سایت Weibo اظهار می‌کند که پوکو X3 پرو رتبه اول فروش بلک فرایدی در کشورهایی چون اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و بریتانیا را نصیب خود کرده است.

پوکو x3 پرو پرفروش ترین گوشی هوشمند در اروپا در بلک فرایدی 2021

با توجه به‌این که قیمت این گوشی در نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم به‌طور قابل‌توجهی از رقم ۲۴۹ یورو به ۱۷۹ یورو کاهش یافته بود، چنین رکوردی دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسید. همین‌طور نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم از ۲۹۹ یورو به ۲۰۰ الی ۲۲۰ یورو تخفیف‌گذاری شده بود. ازاین‌رو بسیاری از مشتریان چنین پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای را نمی‌توانستند نادیده بگیرند چراکه این گوشی مشخصات سخت‌افزاری درخورتوجهی نیز ارائه می‌دهد و هنگامی که به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۰، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که کمتر می‌توان در بین گوشی‌ها گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای که چنین مشخصاتی به‌نمایش می‌گذارند را یافت.

درحال حاضر آمازون داده‌های مربوط به محصولات پرفروش در یک بازه زمانی مشخص را به‌طور عمومی منتشر نمی‌کند اما نسخه‌ای آرشیو‌شده از وب‌سایت آمازون آلمان، پوکو X3 را در رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین‌ها نشان می‌دهد. اکنون گوشی مذکور به رتبه‌ی دوم تغییر جایگاه داده است. در مجموع لو ویبینگ، این رکورد را یک پشتوانه محکم برای فروش بیشتر گوشی‌های شیائومی در بازار اروپای غربی و موفقیت‌های بیشتر این برند در روز‌های آتی می‌داند.

شما کاربران زومیت، اگر تمایل به خرید پوکو X3 پرو دارید می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی این گوشی در بخش محصولات زومیت و مقایسه‌ی قیمت فروشگاه‌‌های مختلف، آن‌را با بهترین قیمت خریداری کنید.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4022