هرآنچه از ردمی نوت 11T 5G انتظار داریم؛ مشخصات، قیمت و رنگ‌بندی

{title limit=50}

ردمی در ۳۰ نوامبر (۹ آذر ۱۴۰۰) گوشی هوشمند نوت ۱۱ تی 5G را در هند رونمایی خواهد کرد. پس از معرفی گوشی ردمی نوت ۱۰ تی 5G که در جولای سال جاری به بازار عرضه شد، این دومین گوشی سری ردمی نوت برای بازار هند است که از 5G پشتیبانی می‌کند. نوت ۱۰ تی 5G نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌‌ی مدل 5G ردمی نوت ۱۰ چین بود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که نوت ۱۱ تی 5G نیز نسخه‌ای از مدل 5G ردمی نوت ۱۱ خواهد بود که در ماه اکتبر در چین معرفی شده است.

درادامه، نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های مورد انتظار از گوشی ردمی نوت ۱۱ تی 5G خواهیم انداخت.

طراحی و نمایشگر

Xiaomi Redmi Note 11T 5G / گوشی موبایل ردمی نوت 11 تی شیائومی 5G آبی

به‌گزارش گیزموچاینا، انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۱ تی 5G از نظر طراحی شبیه مدل 5G ردمی نوت ۱۱ چینی باشد. دوربین سلفی این محصول احتمالا در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر جای داده شده است. همچنین، انتظار داریم بدنه‌ی پشتی این گوشی از جنس پلی‌کربنات باشد. ماژول دوربین سه‌گانه‌ی ردمی نوت ۱۱ تی 5G نیز در گوشه‌ی سمت چپ بالای آن قرار داده شده است. گفته می‌شود ضخامت این دستگاه حدود ۸٫۸ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۹۵ گرم خواهد بود.

نوت ۱۱ تی 5G احتمالا از صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس بهره خواهد برد. همچنین، انتظار می‌رود این محصول از نرخ نوسازی تطبیقی حداکثر ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی کند و نسبت کنتراست آن نیز ۱۵۰۰:۱ است. علاوه‌براین، گوشی یادشده به حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری مجهز خواهد بود.

دوربین

ماژول دوربین سه‌گانه‌ی ردمی نوت ۱۰ تی شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو بود. علاوه‌براین، نوت ۱۰ تی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انتظار می‌رود مدل جدید این گوشی به سیستم دوربین بهبودیافته مجهز شود؛ بدین‌ترتیب، برای نوت ۱۱ تی 5G احتمالا دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

عملکرد

انتظار می‌رود ردمی از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ در نوت ۱۱ تی 5G و رم LPDDR4X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 2.2 استفاده کند. باید اشاره کنیم در‌حال‌حاضر گوشی ریلمی 8s 5G و لاوا AGNI 5G، تنها گوشی‌های مجهز به دایمنسیتی ۸۱۰ در بازار هند محسوب می‌شوند. قیمت اولیه‌ی این دو گوشی به‌ترتیب ۲۴۰ و ۲۶۶ دلار است.

شارژ سریع ردمی نوت ۱۱ تی 5G

از دیگر مشخصات موردانتظار برای نوت ۱۱ تی 5G می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن اشاره کرد. این شرکت تأیید کرده است که نوت ۱۱ تی جدید با پشتیبانی از قابلیت رم مجازی به بازار عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، هنوز نمی‌دانیم آیا این گوشی از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

ردمی نوت ۱۱ تی 5G به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 معرفی خواهد شد. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

مدل‌ها و قیمت

براساس گزارش‌های فعلی، ردمی نوت 11T 5G در سه نسخه با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در بازار هند عرضه خواهد شد. قیمت‌گذاری رسمی این مدل‌ها در دست بررسی است؛ ولی پیش‌بینی شده است که قوی‌ترین مدل آن احتمالا با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار روپیه‌ی هند (حدود ۲۶۷ دلار) به‌دست خریداران خواهد رسید.

نسخه‌ی مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ردمی نوت ۱۱ در بازار چین با قیمت حدود ۲۰۳ دلار به بازار عرضه شده است. همچنین، نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن در کشور چین با قیمتی درحدود ۲۳۰ دلار دردسترس خریداران قرار گرفته است.

همان‌طورکه اشاره کردیم، ردمی نوت ۱۱ تی 5G درواقع همان ردمی نوت ۱۱ چین است که البته برای بازار هند در نظر گرفته شده است و در رنگ‌‌های مشکی و آبی و سبز به بازار عرضه خواهد شد. فروش این گوشی نیز ازطریق وب‌سایت رسمی شیائومی هند و آمازون هند انجام خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
303