ساعت هوشمند BYD، قفل خودروی این شرکت را باز می‌کند

{title limit=50}

اکنون در بازه‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم که بشر توسط دستگاه‌های هوشمند احاطه شده است. این دستگاه‌ها از گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند تا محصولات خانه‌های هوشمند را شامل می‌شوند. اکنون حتی خودروهای هوشمندی وجود دارند که با فناوری‌های درجه یک ادغام شده و ما را قدم به قدم به دنیایی جذاب‌تر هدایت می‌کنند. این خودروها همچنین دارای ویژگی هستند که دیگر برای ورود به آن‌ها نیاز به کلید نیست و می‌توان با استفاده از گوشی هوشمند این کار را انجام داد.

ساعت هوشمند BYD

به گزارش گیزموچاینا، بی وای دی (BYD)، خودروساز چینی، اخیراً شروع به استفاده از ماژول NFC در آینه عقب سمت چپ کرده که نه‌تنها به تلفن‌های همراه دارای NFC، بلکه به ساعت‌های هوشمند نیز اجازه می‌دهد قفل خودرو را باز کنند. در حال حاضر، تنها OPPO Watch 2 می‌تواند از این ویژگی در خودروهای بی وای دی استفاده کند، اما ممکن است به‌زودی این مسئله تغییر کرده و ساعت‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها نیز اضافه شوند.

طبق اخبار منتشر شده از چین، این غول خودروسازی به‌زودی ساعت هوشمند انحصاری خود را روانه بازار خواهد کرد. این ساعت دارای ویژگی‌هایی خواهد بود که آن را خودروهای شرکت هماهنگ می‌کند. از این ویژگی‌ها می‌توان به امکان بالا و پایین بردن شیشه‌ها و باز کردن صندوق عقب توسط ساعت اشاره کرد. می‌توان در آينده جایگزینی این ساعت هوشمند با سوئیچ خودرو را دید و این اتفاق خوب است زیرا احتمال گم کردن ساعتی که اکثر مواقع دور دست قرار دارد بسیار کمتر است.

ساعت هوشمند BYD


ساعت هوشمند BYD


ساعت هوشمند BYD


پوسترهای تبلیغاتی که برای این محصول منتشر شده‌اند، نگاهی واضح به آنچه قرار است از این ساعت هوشمند انتظار داشته باشیم ارائه می‌دهند. این گجت صفحه‌ای گرد و ناهموار دارد و

لوگوی بی وای دی در بالای قاب فلزی آن نقش بسته است. به نظر می‌رسد این ساعت صفحه‌نمایش شیشه‌ای و بندهای لاستیکی داشته باشد. از آن‌جایی که محصول مذکور ساعت هوشمند است، انتظار داریم چندین صفحه مختلف برای آن ارائه شود و ویژگی‌هایی مختلفی مانند گام‌شمار، گام‌شمار ورزشی، مانیتور ضربان قلب، نظارت بر خواب، یادآور تماس، سنسور دما و موارد دیگر همراه آن باشد. این یعنی ساعت مذکور نه‌تنها کلید ورود کاربر به خودروی هوشمند آن است، بلکه می‌تواند ردیاب تناسب اندام او نیز باشد.

انتظار می‌رود ساعت هوشمند بی وای دی در ماه دسامبر به فروش برسد اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
108