تاریخ رسمی رونمایی سری آنر 60 مشخص شد

{title limit=50}

بعد از فاش شدن مشخصات گوشی‌های سری آنر 60 در وب‌سایت تأییدیه‌ 3C، حساب‌های رسمی این شرکت امروز ۲۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۱ آبان ۱۴۰۰)، در شبکه‌ اجتماعی چینی Weibo، علاوه بر انتشار تیزری برای معرفی این سری، تاریخ رسمی رونمایی سری آنر 60 در چین را ساعت ۷:۳۰ بعدازظهر (به وقت محلی) ۱ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آذر ۱۴۰۰) معرفی کردند.

به گزارش gizmochina، در تیزر ویدیویی منتشر شده رنگ‌بندی سری آنر 60 از آسمانی پرستاره الهام گرفته شده و به نظر می‌رسد که مانند سری آنر 50، این سری هم دوربینی دوگانه داشته باشند.


سری آنر 50 این شرکت ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) در چین عرضه شد که شامل سه مدل آنر 50، آنر 50 پرو و آنر 50 SE بود.

گوشی‌های سری آنر 60 با گوشی‌های سری Reno7 اوپو رقابت خواهند کرد و با اینکه هنوز جزئیات کامل گوشی‌های سری آنر 60 منتشر نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که این سری هم در همین مدل‌ها، آنر 60، آنر 60 پرو، آنر 60 SE معرفی خواهد شد.honor-60-series

طبق اطلاعاتی که تا این لحظه به دست آمده، احتمالا مدل‌ وانیلا و پروی سری آنر 60 از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کنند و مدل SE این سری نیز با ظرفیت شارژ ۴۰ واتی عرضه می‌شود.

با توجه به اینکه چندین گوشی آنر با شماره مدل GIA-AN00، ELZ-AN00، TNA-AN00، ANY-AN00 و LSA-AN00 در وب‌سایت گواهی 3C فهرست شده‌اند، این احتمال وجود دارد که دو گوشی از این گوشی‌ها با نام‌ آنر 60 و آنر 60 پرو در بازار چین عرضه شوند.

گوشی‌های سری آنر 50 با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ جی به بازار عرضه شده بودند و حالا انتظار می‌رود که در سری آنر 60، از تراشه‌های جدیدتر و قدرتمندتر کوالکام استفاده شده باشد.

شما درباره رونمایی نسل جدید گوشی‌های آنر چه دیدگاهی دارید؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
203