مشکلات رابط کاربری ویندوز 11 سال ۲۰۲۲ برطرف خواهند شد

{title limit=50}

مایکروسافت در پاسخ به شکایت‌های کاربران مبنی بر عملکرد نامطمئن و کُند ویندوز 11 اعلام کرده است که در حال کار روی اصلاحات و به‌روزرسانی‌های برای این نسخه از ویندوز است تا در سال آینده، مشکل کندی آن را حل کند و عملکرد سیستم‌عامل را بهبود بخشد.

به گزارش digitaltrends، تیم توسعه ویندوز مایکروسافت در یکی از پست‌های Reddit اعلام کردند که بهبود پاسخ‌دهی ویندوز به کاربر اولویت مایکروسافت است و تمرکز این تیم در سال ۲۰۲۲، روی افزایش سرعت عملکرد ویندوز 11 خواهند بود:

تمرکز اصلی روی برنامه‌های startup و اجرایی خواهد بود تا سرعت رندر عناصر رابط کاربری بهبود یابد.

در ادامه همین پست، کاربری درباره عملکرد کُند برنامه‌های startup، فایل اکسپلورر و برخی موارد دیگر در ویندوز 11 نسبت به ویندوز 10 سؤال کرد.

برخی از این شکایات قبلاً توسط مایکروسافت بررسی شده‌اند و اصلاحاتی نیز برای رفع آن‌ها در نسخه پیش‌نمایش ویندوز اینسایدر ارائه شده است، اما هنوز نسخه پایدار این اصلاحات برای عموم عرضه نشده است.

مایکروسافت در مورد اشکالات مطرح شده در Reddit از کاربران خواست بازخورد‌های خود را به این شرکت ارائه کنند:

راه‌اندازی هاب فیدبک و گزارش مشکل‌های مرتبط با عملکرد ویندوز 11 به ما در رفع آن‌ها کمک خواهد کرد.

بسیاری از مشکلات مطرح شده توسط کاربران به صورت مستقیم به رابط کاربری ویندوز 11 مربوط می‌شوند؛ نشت حافظه، مشکلات سازگاری، فقدان گزینه‌های سفارشی‌سازی و ترکیب نامتناسب عناصر رابط کاربری قدیمی ویندوز با عناصر رابط کاربری جدید از مهم‌ترین مشکلاتی است که کاربران عنوان کرده‌اند.

مایکروسافت پیش از عرضه عمومی ویندوز 11 نیز در مورد عملکرد کُند این نسخه در شرایطی که مشخصات کامپیوتر با آخرین نسخه سیستم عامل سازگار نباشد، هشدار داده بود.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که بعد از ارائه آخرین نسخه سیستم‌عامل خود با انتقادات کاربران در مورد عملکرد مواجه شده است؛ کاربران سیستم‌عامل iOS نیز بعد از ارتقا به مک‌اواس مانتری (MacOS Monterey) جدیدترین نسخه سیستم‌‌عامل کامپیوترهای مک گزارش‌هایی مبنی بر باگی مطرح کرده بودند که باعث نشت حافظه می‌شد.

شما تجربه استفاده از ویندوز ۱۱ را دارید؟ تا به حال با چه باگ‌هایی از این سیستم‌عامل مواجه شده‌اید؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
43