رندرهای فاش شده از پیکسل 6A خبر از حذف جک هدفون می‌دهند

{title limit=50}

تصاویری از رندر پیکسل 6A گوگل که توسط افشاگر OnLeaks@ در توییتر منتشر شده، نشان می‌دهد که این گوشی‌ میان‌رده، از لحاظ ظاهری تقریبا مشابه نسخه استاندارد پیکسل ۶ است و به نظر از همان نوار مشکی در پشت برای گنجاندن دو دوربین و فلش و همچنین دوربین سلفی حفره‌ای در جلو بهره می‌برد. زیر دستگاه هم به نظر می‌رسد به پورت USB-C، اسپیکر و میکروفون مجهز باشد.

آن چه در این تصاویر به نظر می‌رسد، خبری از حسگر اثر انگشت در بخش بیرونی این گوشی نیست و شاید این حسگر مثل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، زیر نمایشگر قرار گرفته باشد. گوگل به‌تازگی برای بهبود بخشیدن عملکرد حسگر اثر انگشت، برای جدیدترین پرچم‌دارهای خود به‌روز‌رسانی عرضه کرده است.

نکته دیگری که در این رندرها به چشم می‌خورد، نبود جک هدفون است و گویا پیکسل 6A اولین گوشی میان‌رده پیکسل است که جک هدفون از آن حذف شده است. این در حالی است که نسل‌های گذشته از جمله پیکسل 4A ،5A و 3A همه دارای جک هدفون بودند، اما همتای بالارده‌شان، یعنی پیکسل ۵، ۴ و ۳ بدون جک هدفون عرضه شدند.


نمای ۳۶۰ درجه از رندهای پیکسل 6A | تماشا در یوتیوب

پیکسل 6A به نظر از پیکسل ۶ و پرو جمع‌وجورتر است و به گزارش 91Mobiles، دارای ابعاد ۱۵۸٫۲x۷۱٫۸.x۸٫۷ میلی‌متری با نمایشگر ۶٫۲ اینچی است.

فعلا از تاریخ عرضه پیکسل 6 خبری نیست، چرا که پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو ماه پیش عرضه شدند. احتمالا تا انتشار تصاویر رسمی از این گوشی میان‌رده باید مدتی منتظر بمانیم.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
27