تبلت Xiaoxin Pad Pro لنوو با قیمت ۶۷۲ دلار معرفی شد

{title limit=50}

لنوو پس از انتشار گزارش‌های مختلف در هفته‌های اخیر، سرانجام تبلت اندرویدی Xiaoxin Pad Pro 12.6 را در چین معرفی کرد که درواقع نسخه‌ی بزرگ‌تر و بهبود‌یافته‌ی Xiaoxin Pad Pro 2021 است که در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی شد.

مشخصات و ویژگی‌های تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 لنوو

به‌نقل از گیزموچاینا، تبلت Xiaoxin Pad Pro که به‌تازگی معرفی شده، دارای بدنه‌ی فلزی و رنگ دوگانه‌ی شاخص این شرکت است. تبلت مذکور ابعاد ۲۸۵٫۶۱ در ۱۸۴٫۵۳ در ۵٫۶۳ میلی‌متر دارد و وزن آن به ۵۶۵ گرم می‌رسد.

این دستگاه مجهز به چهار بلندگوی ساخت JBL با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس است که در بالاو‌پایین دوطرف قرار گرفته‌اند. در قسمت پایین بدنه نیز درگاه USB-C، در قسمت بالای بدنه دکمه‌ی پاور با حسگر اثر انگشت و در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا تعبیه شده است.

در سمت چپ محصول، یک اتصال پین مغناطیسی پوگو برای کیبورد (به‌عنوان لوازم جانبی) و یک درگاه کارت حافظه قرار دارد. درنهایت، نسل دوم قلم Xiaoxin می‌تواند باقرارگرفتن به‌صورت مغنایسی و همچنین در پشت تبلت بین ماژول دوربین و برند لنوو شارژ شود.

صفحه‌نمایش تبلت xiaoxin-pad-pro

تبلت جدید لنوو، صفحه‌نمایش ۱۲٫۶ اینچی E4 AMOLED سامسونگ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز دارد. این صفحه‌نمایش از نسبت کنتراست 10,000,000:1، روشنایی معمول ۴۰۰ نیت و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهر ه‌می‌برد و طیف رنگی DCI-P3 را تا ۱۰۰ درصد پوشش می‌دهد.

صفحه‌نمایش از استانداردهای محبوب HDR مانند HDR10+ و HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. افزون‌براین دارای فناوری DC dimming برای تنظیم بهینه‌ی نور صفحه و گواهی TÜV Rheinland EyeSafe Display 2.0 است. اخذ گواهی مذکور به‌معنای این است که صفحه‌نمایش کیفیت بالایی دارد و از چشم محافظت می‌کند.

قدرت سخت‌افزاری Xiaoxin Pad Pro 12.6 توسط تراشه‌ی اسنپداگون ۸۷۰ تأمین می‌شود که با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه شده است. این تبلت لنوو از رابط کاربری ZUI 13 for Pad برپایه‌ی اندروید ۱۱ بهره می‌برد. بخش اتصال نیز، وای‌فای دوبانده و بلوتوث ۵٫۲ را شامل می‌شود.

نمای جلو و پشت تبلت xiaoxin-pad-pro لنوو به‌همراه قلم

در پنل پشت، این دستگاه دوربین دوگانه متشکل از حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسل و حسگر اولتراواید ۵ مگاپیکسل را میزبانی می‌کند. همچنین در پنل جلو از دوربین دوگانه شامل دوربین ۸ مگاپیکسل و دوربین مدت پرواز یا TOF برای احراز هویت چهره تشکیل شده است.

انرژی این تبلت توسط باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات از طریق آداپتور برق Qualcomm Quick Charge 4.0 با PPS (امکان تغییر ولتاژ و آمپراژ پیش‌فرض پشتیبانی‌شده) تأمین می‌شود. بااین‌وجود، دستگاه مذکور با یک شارژر ۳۰ واتی عرضه می‌شود.

قیمت و دسترسی Xiaoxin Pad Pro 12.6 لنوو

تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 با قیمت ۴۲۹۹ یوآن (۶۷۲ دلار) در چین فروخته می‌شود. لوازم جانبی این تبلت ازجمله نسل دوم قلم Xiaoxin با قیمت ۳۹۹ یوآن (۶۲ دلار)، کیبورد با قیمت ۶۴۹ یوآن (۹۴ دلار) و قاب محافظ با قیمت ۱۱۹ یوآن (۱۹ دلار) در دسترس هستند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 با مشخصات فوق چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
94