شایعه: گوشی‌های ردمی به‌زودی از نسخه سفارشی MIUI استفاده خواهند کرد

{title limit=50}

تلفن‌های هوشمند شیائومی از ابتدا MIUI را اجرا می‌کردند. صرف نظر از برند تجاری، چه شیائومی (Mi سابق)، ردمی یا پوکو، همه گوشی‌های این شرکت از رابط کاربری یکسانی استفاده می‌کنند؛ اما تلفن‌های هوشمند پوکو دارای تم متفاوتی هستند که نام تجاری آن POI MIUI است. به گفته یک منبع اطلاعاتی معتبر، دستگاه‌های ردمی با نسخه سفارشی MIUI نیز عرضه خواهند شد.

به گزارش گیزموچاینا، Digital Chat Station می‌گوید تلفن‌های هوشمند ردمی به‌زودی از نسخه اصلاح‌شده MIUI استفاده خواهند کرد. این امر به برند مذکور کمک می‌کند تا هویت خود را مشخص کند. البته هنوز فاش نشده است که چه زمانی اولین نسخه MIUI طراحی‌شده برای گوشی‌های ردمی را خواهیم دید.

فکر نمی‌کنیم MIUI برای ردمی از نظر ویژگی‌ها و عملکرد متفاوت باشد و به احتمال زیاد فقط ظاهری جدید خواهد داشت؛ درست مانند اینکه MIUI در دستگاه‌های پوکو کمی متفاوت با گوشی‌های ردمی و برند شیائومی (Mi) است.

پیاده‌سازی این رابط کاربری احتمالاً مشابه کاری است که هواوی، اوپو و ویوو انجام می‌دهند. دستگاه‌های آنر نسخه اصلاح‌شده EMUI به نام Magic UI را اجرا می‌کنند؛ درحالی‌که رابط کاربری ریلمی بر پایه ColorOS است. به‌طور مشابه، OriginOS و Funtouch OS برای تلفن‌های هوشمند iQOO کمی متفاوت با رابط کاربری است که در گوشی‌های ویوو دیده می‌شود.

نظر شما در مورد تنوع موجود در رابط‌ کاربری‌ برندهای مختلف شیائومی چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
39