جدیدترین مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی سامسونگ بزرگ، درخشان و سریع است

{title limit=50}

سامسونگ در پاسخ به نیاز گیمرهایی که به دنبال مانیتور سریع و بزرگ هستند، به‌تازگی مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی جدیدی از سری ادیسه جی 5 با شماره مدل S32AG52 معرفی کرده است. نرخ نوسازی این مانیتور ۱۶۵ هرتز و وضوح تصویر آن چهار برابر وضوح استاندارد HD یا همان WQHD است.

به گزارش Digitaltrends، مدل جدید ادیسه جی 5 از پنل IPS در ابعاد ۳۲ اینچ با استاندارد HDR 400 بهره می‌برد؛ به این معنی که این مانیتور با محدوده دینامیکی گسترده ۴۰۰ نیت سازگار است.

با ترکیب HDR400 و رنگ‌های درخشان و کنتراست بالای پنل IPS، روشنایی و تولید رنگ مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی اکثر نیازهای گیمرها باشد.

با توجه به وعده سامسونگ، این مانیتور ۳۲ اینچی زاویه دید گسترده‌ای دارد و در زاویه‌ دید ۱۷۸ درجه از هر طرف، تصویری واضح در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

wide-viewing-angle-of-178-degrees

نسبت تصویر این مانیتور عریض، ۲۱:۹ است (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) است. تراکم پیکسل S32AG52 نسبت به مانیتورهای Full HD ادیسه، ۱٫۷ برابر بیشتر است و به همین دلیل می‌توان محتوای واضح‌تری در مقایسه با سایر مانیتورها در آن مشاهده کرد.

نرخ نوسازی تصویر در مانیتور ادیسه جی ۵ سامسونگ ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخگویی آن یک میلی‌ثانیه است. این مشخصات برای اکثر گیم‌پلی‌ها، حتی سبک‌های تیراندازی و اکشن، کفایت می‌کند.

گیمرها می‌توانند بدون نیاز به بررسی کارت گرافیک نصب‌شده در سیستم به‌راحتی از S32AG52 استفاده کنند؛ چرا که این مانیتور با هر دو فناوری اختصاصی G Sync انویدیا و فری‌سینک پریمیوم AMD کاملا سازگار است.

استفاده از G Sync یا فری‌سینک پریمیوم پاره شدن صفحه را از بین می‌برد و لگ تصویر را به حداقل می‌رساند.

جدیدترین مانیتور گیمینگ سامسونگ علاوه بر پورت HDMI 2.0، دیسپلی‌پورت ۱٫۲ و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، کانکتور DC نوزده ولتی و یک پورت USB دارد.

vertical angle

حاشیه‌های S32AG52 مات و نازک است، صفحه‌نمایش آن روی پایه‌ای قابل تنظیم قرار دارد و بسته به ترجیح گیمرها، می‌توان از آن در هر زاویه‌ای استفاده کرد.

جی 5 مدل S32AG52 می‌تواند جانشین مانیتورهای نسبتاً موفق سامسونگ مانند مانیتور خمیده ادیسه جی 5 مدل LC32G55TQ باشد و با اینکه هنوز بررسی کاملی از این مانیتور وجود ندارد، به نظر می‌رسد S32AG52 انتخاب خوبی برای گیمرها باشد.

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه یا قیمت نهایی مانیتور گیمینگ ادیسه جی 5 مدل S32AG52 را مشخص نکرده؛ اما با توجه به اینکه آن را در فهرست محصولات وب‌سایتش قرار داده است، می‌توان انتظار داشت که این محصول در آینده‌ای نزدیک عرضه شود.

شما مانیتور ‌گیمینگ جدید سامسونگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ مشخصات این محصول تا چه اندازه شما را برای خرید آن وسوسه می‌کند؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
3402