شیائومی فاصله‌یاب لیزری هوشمند Mijia را با قیمت ۲۶ دلار رونمایی کرد

{title limit=50}

امروزه، فاصله‌یاب‌های لیزری جایگزین نوارهای اندازه‌گیری سنتی شده‌ است. این محصولات اندازه‌گیری فواصل را آسان‌تر کرده‌اند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است؛ زیرا معمولا ابعاد کوچکی دارند. استفاده از فاصله‌یاب‌های لیزری باعث کاهش خطاهای اندازه‌گیری نیز خواهد شد. شیائومی پیش‌از‌این چند دستگاه فاصله‌یاب معرفی کرده است که همه‌ی آن‌ها را شرکای تجاری این شرکت تولید کرده‌اند. غول فناوری چینی حالا فاصله‌یاب لیزری هوشمندی به‌نام میجیا معرفی کرده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، فاصله‌یاب لیزری جدید میجیا فقط به یک دکمه مجهز شده است. با فشردن و نگه‌داشتن این دکمه به‌مدت دو ثانیه، می‌توانید دستگاه را روشن کنید. یک کلیک سریع روی دکمه‌ اشاره‌شده، فاصله مدنظر کاربر اندازه‌گیری و با دو بار کلیک روی آن، بین اندازه‌گیری‌های قبلی و بعدی جابه‌جا خواهد شد. استفاده از یک دکمه برای کنترل میجیا، باعث شده است کار‌کردن با آن آسان شود.

بدنه‌ این محصول از جنس آلومینیوم سبک و پلاستیک‌ بسیار مقاوم است که باعث شده ظاهرش مات و دربرابر خط‌وخش مقاوم‌تر شود. پس از روشن‌کردن دستگاه، اطلاعات مربوط به اندازه‌گیری فاصله به‌طور لحظه‌ای روی نمایشگر آن نشان داده می‌شود. این فاصله‌یاب از لیزر‌ پایدار و دقیق کلاس ۲ بهره می‌برد.

فاصله یاب لیزری شیائومی میجیا

فاصله‌یاب هوشمند لیزری میجیا به سره‌های لیزری تک‌گیرنده‌ دو‌مرحله‌ای مجهز شده است. مراحل پیچیده‌ محاسبات مربوط به مجموعه‌ داده‌های کالیبراسیون در یک لحظه انجام و نتیجه‌ی نهایی نمایش داده خواهد شد. دقت داده‌هایی که این محصول ارائه می‌دهد، به مثبت یا منفی سه میلی‌متر می‌رسد که بسیار دقیق و پایدار است.

این دستگاه از عملکردهای متعددی مثل اتصال به گوشی‌های هوشمند و قابلیت ارتباط با اپلیکیشن میجیا برای تشخیص داده‌های همگام‌سازی، محاسبه‌ی طول و مساحت و حجم، نقشه‌برداری از زمین، اشتراک‌گذاری نقشه‌ها و مشاهده‌ جلوه‌ها پشتیبانی می‌کند.

فاصله یاب لیزری شیائومی میجیا

این فاصله‌یاب لیزری هوشمند از LCD با نور زمینه‌ نسبتا زیاد بهره می‌برد که داده‌های مربوط به اندازه‌گیری فاصله‌ها روی آن نمایش داده می‌شود. همچنین، این نمایشگر امکان نشان‌دادن سوابق اندازه‌گیری، استانداردهای اندازه‌گیری، واحدهای اندازه‌گیری، میزان نیروی باتری و... را دارد. ظرفیت باتری تعبیه‌شده در دل فاصله‌یاب لیزی جدید شیائومی ۳۷۰ میلی‌‌آمپرساعت است که با هربار شارژ می‌توان تا ۳،۰۰۰ بار با آن اندازه‌گیری انجام داد.

فاصله‌یاب هوشمند لیزری میجیا از هم‌اکنون در وب‌سایت «شیائومی یوپین» با قیمت ۱۹۹ یوان (حدود ۳۰ دلار) عرضه می‌شود. ناگفته نماند این محصول از‌طریق تأمین‌ سرمایه‌ جمعی با قیمت ۱۶۹ یوان (حدود ۲۶ دلار) در‌دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این تأمین‌ سرمایه‌ جمعی ساعت ۱۰ صبح ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۰) ازطریق مرکز خرید شیائومی و شیائومی یوپین آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره فاصله‌یاب لیزری و هوشمند میجیا چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
53