اپل iOS 15.02 را به‌منظور رفع باگ‌ها و با بهبودهای جزئی منتشر کرد

{title limit=50}

به‌روزرسانی iOS 14.7 به‌صورت رایگان قابل بارگیری است و کاربران آیفون‌های سازگار می‌توانند با مراجعه به بخش Setting، سربرگ General و انتخاب گزینه Software Update، به بارگیری آخرین به‌روزرسانی اقدام کنند. به نظر می‌رسد این نسخه بیشتر روی بهبود عملکرد و رفع برخی باگ‌ها متمرکز شده است.

طبق یادداشت‌های اپل در رابطه با به‌روزرسانی مذکور، این نسخه از iOS مشکلی را برطرف می‌کند که ممکن است باعث شود تصاویر ذخیره‌شده در بخش Library پیام‌ها پس از حذف پیام یا موضوع مرتبط، ناپدید شوند. iOS 15.0.2 همچنین مشکلی را برطرف می‌کند که می‌تواند باعث شود کیف پول چرمی آیفون از طریق مگ‌سیف به ویژگی Find My متصل نشود و اشکالی که باعث می‌شود ردیاب ایرتگ در برگه «Find My My Items» ظاهر نشوند. افزون بر این، اشکال CarPlay که ممکن است باعث باز شدن برنامه‌های صوتی توسط شود و باگ به‌روزرسانی مدل‌های آیفون ۱۳ در هنگام استفاده از آیتونز نیز برطرف شده است.

اپل همچنین iPadOS 15.0.2 را برای آیپدهای سازگار منتشر کرده که تقریبا شامل رفع تمامی باگ‌های یادشده به‌علاوه رفع باگی در برنامه Messages است. صفحه پشتیبانی امنیتی اپل می‌گوید iOS و iPadOS 15.0.2 یک آسیب‌پذیری را برطرف می‌کنند که می‌تواند به برنامه اجازه بدهد کد دلخواه را با دسترسی به کرنل اجرا کند؛ اشکالی که اپل می‌گوید می‌تواند به‌طور فعال مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

***

همان‌طور که گفته شد، این به‌روزرسانی از طریق OTA در سراسر جهان قابل دسترس است؛ اما توصیه می‌شود حداقل چند رو از بارگیری و نصب آن صرف نظر کنید؛ زیرا در روزهای ابتدایی مشخص می‌شود که شامل چه مشکلاتی است. به‌طور کلی، به‌روز نگه داشتن آیفون و آیپد بسیار مهم است؛ اما حتی به‌روزرسانی‌های جزئی می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند که روی تجربه‌ی کاربر تأثیرگذار است.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
47