موتو G51 5G موتورولا در گیک‌بنچ رؤیت شد

{title limit=50}

موتورولا موتو G50 5G را در آگوست سال جاری در بازار استرالیا معرفی کرد. ظاهرا این شرکت اکنون قصد دارد مدل بعدی گوشی یادشده را با نام موتو G51 5G معرفی کند؛ زیرا مشخصات این محصول به‌تازگی در گیک‌بنچ رؤیت شده است. در فهرست این بنچمارک برخی از ویژگی‌های کلیدی دستگاه مشخص شده است.

به گزارش گزیموچاینا، بر اساس اطلاعات ثبت‌شده در گیک‌بنچ، موتو G51 5G به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. این گوشی در بخش تک‌هسته‌ای امتیاز ۵۴۳ و در بخش چندهسته‌ای امتیاز ۱۶۷۵ را در گیک‌بنچ ۵ به دست آورده است.

کسب این امتیازات باعث شده است برخی منابع اعلام کنند این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G کوالکام به همراه چهار گیگابایت رم بهره خواهد برد. انتظار داریم این گوشی در مدل دیگری با ۶ گیگابایت رم نیز عرضه شود. همچنین گفته شده است این محصول در چند مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی متفاوت در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

نگاهی به مشخصات فنی موتو G50

بر اساس شایعات و با توجه به اینکه مشخصات این دستگاه در بنچمارک دیده شده است، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود. انتظار می‌رود موتورولا این گوشی را نسبت به موتو G50 ارتقاء داده باشد. برای مقایسه باید اشاره کنیم موتو G50 از یک نمایشگر IPS به ابعاد ۶٫۵ اینچ و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز معرفی شد.

بنچمارک موتو G51 5g

سیستم دوربین این محصول از سه لنز تشکیل شده است؛ یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی این دستگاه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک باست و از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. البته در صورتی که نیاز به حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر داشته باشید، می‌توانید از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی در موتو G50 استفاده کنید. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده است.

نظر شما در مورد موتو G51 5G موتورولا چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
102