هواوی میت بوک 16 معرفی شد

{title limit=50}

هواوی ساعاتی پیش لپ‌تاپ ۱۶ اینچی جدیدش را رونمایی کرد. نمایشگر این محصول از نسبت تصویری ۳ به ۲ بهره می‌برد که در‌مقایسه‌با نمایشگرهای ۱۶ به ۹، ارتفاع بیشتری دارد و برای انجام کارهای مختلف مناسب‌تر است. این لپ‌تاپ ماه می در چین معرفی شد و اکنون قرار است در بازار اروپا هم عرضه شود.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، میت‌بوک ۱۶ به صفحه‌نمایش آی‌پی‌اس LCD با وضوح تصویر ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۱۸۹ پیکسل‌بر‌اینچ، نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ و درجه روشنایی ۳۰۰ نیت مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش میت‌بوک جدید هواوی می‌توان به پشتیبانی از HDR و دقت رنگ ۱۰۰ درصد در sRGB اشاره کرد. این صفحه‌نمایش از نوع لمسی و با لایه ضدجذب اثرانگشت پوشانده شده است.

میت بوک ۱۶ رایزن

میت‌بوک جدید در چند مدل دردسترس خریداران قرار گرفته است. شما می‌توانید مدل مجهز به تراشه Ryzen 5 5600H یا Ryzen 7 5800H را سفارش دهید. این پردازنده‌ها به‌ترتیب از ۶ و ۸ هسته (۱۲ و ۱۶ تِرِد) بهره می‌برند و پردازنده گرافیکی یکپارچه‌شده با آن‌ها به‌ترتیب Vega 7 CU و Vega 8 CU است. توان مصرفی این تراشه‌ها ۳۵ وات است که می‌توان با فشردن کلید‌های ترکیبی Fn+P، آن را تا ۵۴ وات افزایش داد.

هواوی از دو فن ۷۵ میلی‌متری و دو لوله خنک‌کننده ضخیم برای خنک‌کردن سخت‌افزار این لپ‌تاپ بهره گرفته است. محصول جدید این شرکت چینی از ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 دوکاناله و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe SSD برخوردار است.

هواوی میت بوک ۱۶

باتری این لپ‌تاپ ۸۴ وات‌ساعتی است که با هربار شارژ کامل می‌تواند تا ‍۱۲/۵ ساعت ویدئو پخش کند. شارژر این دستگاه نیز ۱۳۵ واتی است که فقط با ۱۵ دقیقه شارژ، می‌تواند انرژی لازم برای ۳/۵ ساعت کار با آن را فراهم کند. این شارژر از یواس‌بی تایپ سی استفاده می‌کند که می‌توان از آن برای شارژ گوشی‌های هوشمند هواوی بهره برد که از فناوری سوپرشارژ این شرکت پشتیبانی می‌کنند.

لبه میت بوک ۱۶

در یک لبه این لپ‌تاپ، دو درگاه یواس‌بی تایپ سی و درگاه HDMI و جک ۳/۵ میلی‌متری ترکیبی برای هدفون و میکروفون و در لبه دیگر آن، دو درگاه یواس‌بی A 3.2 نسل یک دیده می‌شود. میت‌بوک ۱۶ هواوی به دو بلندگوی ۲ واتی استریو مجهز شده است که صدای آن از زیر صفحه‌کلید پخش خواهد شد. این محصول از دو میکروفون داخلی و نیز فناوری حذف نویز بهره می‌برد که باعث می‌شود حجم باس صدا حین تماس‌های صوتی کاهش یابد.

صفحه‌کلید این لپ‌تاپ فاقد بخش پَد اعداد است؛ ولی از تاچ‌پدی بزرگ بهره می‌برد که روی آن با لایه‌ای از جنس شیشه مات پوشانده شده است. ضخامت این لپ‌تاپ ۱۷/۸ میلی‌متر و وزنش ۱/۹۹ کیلوگرم و رنگ بخش بیرونی آن محصول هم خاکستری است.

میت‌بوک جدید هواوی از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵/۱ پشتیبانی می‌کند و سنسور اثر‌انگشت آن با دکمه پاور دستگاه یکپارچه شده است؛ بنابراین، می‌توانید با استفاده از این قابلیت بدون واردکردن رمزعبور و با امنیت زیاد وارد محیط ویندوز شوید.

هواوی میت بوک ۱۶

ناگفته نماند امکان اتصال گوشی‌های هوشمند و اجرای هم‌زمان سه اپلیکیشن موبایلی روی این لپ‌تاپ وجود دارد. شما از ماوس و صفحه‌کلید می‌توانید برای کنترل اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده کنید. این لپ‌تاپ از قابلیت Drug & Drop روی اپلیکیشن‌های موبایلی پشتیبانی می‌کند. همچنین با استفاده از این قابلیت، می‌توان اسناد مدنظر روی گوشی را با لپ‌تاپ ویرایش کرد.

با اتصال تبلت‌ ازطریق کابل یا وای‌فای، می‌توانید از این لپ‌تاپ به‌عنوان نمایشگر دوم لپ‌تاپ میت‌بوک ۱۶ استفاده کنید و محتویات صفحه تبلت را نیز روی صفحه‌نمایش آن نمایش دهید. این دستگاه از اتصال کابلی و بی‌سیم مانیتورهای میت‌ویو نیز پشتیبانی می‌کند.

به‌زودی، نسخه مجهز به پردازنده Ryzen 5 5600H میت‌بوک ۱۶ با قیمت حدود ۱،۱۰۰ یورو و نسخه مجهز به پردازنده Ryzen 7 5800 H آن با قیمت ۱،۲۰۰ یورو دردسترس مشتریان اروپایی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره لپ‌تاپ جدید هواوی میت‌بوک ۱۶ چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4018