گوشی تاشو آنر مجیک ایکس در سه ماهه‌ی پایانی 2021 معرفی خواهد شد

{title limit=50}

آنر درحال حاضر سومین برند بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین است. جورج ژائو، مدیرعامل این شرکت اخیرا اعلام کرده است که آنر به‌زودی در بازار محصولات بالا‌رده نیز حضور پررنگی خواهد داشت؛ به‌همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت چینی به‌زودی پرچم‌داران جدید خود را مثل پرچم‌داران جدید سری میت و پی هواوی روانه‌ی بازار کند.

به‌گزارش گیزموچاینا، یک متخصص چینی ادعا کرده که آنر درحال کار روی اولین نسل گوشی‌ هوشمند تاشو خود است. این محصول با رمز مجیک ایکس (Magic X) شناخته می‌شود و انتظار می‌رود در سه‌ماهه‌ی پایانی سال میلادی جاری رسما معرفی شود.

یکی از تحلیل‌گران حوزه‌ی نمایشگر به‌نام راس یانگ پیش از این اعلام کرده بود که اولین گوشی تاشو آنر از پنل‌های منعطف ساخته‌شده توسط BOE و Visionox بهره خواهد برد. در سایر گزازش‌های مرتبط به این نکته اشاره شده که نمایشگر تاشو این محصول ۸ اینچی و نمایشگر بیرونی آن ۶.۵ اینچی خواهد بود.

راس یانگ همچنین اعلام کرده که هواوی درحال کار روی گوشی تاشوی میت وی است. بنا به علام یانگ، هواوی قصد دارد این محصول تاشو را در سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری و با قیمتی در حدود ۱۵۵۰ دلار معرفی کند. گفته می‌شود گوشی تاشو جدید هواوی بیشتر برای بانوان در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود شرکت مورد اشاره در کنار این محصول از ساعت هوشمند جی‌تی ۳ و واچ‌دی نیز رونمایی کند.

آنر نیز به‌زودی گوشی هوشمند جدید X20 مکس را معرفی خواهد کرد. انتظار داریم این محصول از یک نمایشگر بزرگ ۷.۲ اینچی با وضوح تصویر HD پلاس بهره ببرد. پردازنده‌ی دستگاه یاد شده دایمن‌سیتی ۱۱۰۰ خواهد بود و ظرفیت باتری آن ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اعلام شده است. این گوشی همچنین از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی X20 مکس ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار آن یک لنز ۲ مگاپیکسل ماکرو و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز تعبیه شده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت در مورد گوشی تاشو آنر مجیک ایکس چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
108