مایکروسافت استور با فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث یکپارچه می‌شود

{title limit=50}

مایکروسافت استور، آمادگی خود را برای ادغام با فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص‌ ثالث اعلام کرد. آمازون و اپیک‌گیمز از اولین شرکت‌هایی خواهند بود که محصولات خود را از طریق فروشگاه مایکروسافت برای پلتفرم ویندوز عرضه خواهند کرد.

بنا به اعلام جورجیو ساردو، مدیرعامل فروشگاه مایکروسافت، محصولات فروشگاه‌های شخص‌ ثالث همانند سایر اپلیکیشن‌های منتشرشده روی مایکروسافت‌ استور، در صفحه‌ای مجزا قرار خواهند گرفت که اطلاعات هر محصول نیز در صفحه‌ی اختصاصی آن در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند با استفاده از بخش جست‌وجو یا با مرور فروشگاه، به محصولات شخص‌ ثالث دسترسی داشته باشند. افراد می‌توانند این نوع محصولات را مثل سایر برنامه‌های ویندوزی پیدا و آن‌ها را نصب کنند. از امروز برنامه‌های دو شرکت آمازون و اپیک‌گیمز در مایکروسافت استور عرضه خواهند شد و ما مشتاقانه منتظریم تا سایر فروشگاه‌ها نیز محصولات خود را به این پلتفرم اضافه کنند.

به‌ گزارش گیزچاینا، این خبر در حالی منتشر شده است که چند ماه قبل نیز مایکروسافت اعلام کرده بود قصد دارد تغییرات عمده‌ای در فروشگاه محتوای دیجیتال خود اعمال کند. فروشگاه مورد بحث بازطراحی شده است و توسعه‌دهندگان مایکروسافت، رابط کاربری فروشگاه این شرکت را مدرن‌تر کرده‌اند تا با ظاهر جدید ویندوز ۱۱ یکپارچه شود.

پانوس پانای، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت، گفته بستر فروشگاهی این شرکت آماده‌ی میزبانی از محصولات استیم و سایر فروشگاه‌های شخص ثالث است. استیم تا این لحظه محصولات خود را در مایکروسافت ‌استور عرضه نکرده؛ اما محصولات این فروشگاه احتمالا به‌زودی در پلتفرم فروشگاهی مایکروسافت منتشر خواهند شد.

خبر خوب برای کاربران این است که بازی‌های فروشگاه اپیک‌گیمز به‌زودی در مایکروسافت‌ استور در دسترس قرار خواهند گرفت. همچنین با یکپارچه شدن فروشگاه اپلیکیشن آمازون با فروشگاه مایکروسافت، کاربران ویندوز ۱۱ قادر خواهند بود اپ‌های اندروید مورد نظرشان را روی سیستم خود نصب و اجرا کنند.

از دیدگاه شما آیا ایده‌ی ادغام مایکروسافت‌ استور با فروشگاه‌های شخص‌‌ ثالث ایده‌ی موفق خواهد شد؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
137