آنر اکنون سومین برند برتر تولیدکننده گوشی های هوشمند در چین است

{title limit=50}

گزارش تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد که در ماه اوت، آنر با پشت‌سر‌گذاشتن شیائومی موفق شده است از نظر میزان فروش در بازار چین، پس از اوپو و ویوو جایگاه سومین برند برتر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را به‌دست بیاورد.

سهم آنر در بازار چین

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرِنا، تحقیقات کانترپوینت نشان می‌دهد فروش ماهانه گوشی‌های هوشمند آنر در ماه اوت ۱۸ درصد افزایش یافته است؛ به‌همین‌دلیل، شرکت مذکور به‌ یکی از برندهایی تبدیل شده که سرعت رشد چشمگیری در چین دارد.

طبق اعلام تارون پاتاک از کانترپوینت، آنر پس از جدایی از هواوی، موفق شده است کسب‌وکار گوشی‌های هوشمندش را بازسازی کند. زیرمجموعه سابق شیائومی روابط خود را با تأمین‌کنندگان قطعات از سر گرفته و از تخصص چشمگیرش در بخش تحقیق‌و‌توسعه برای بهبود موقعیت خود در چین استفاده کرده است. عرضه گوشی‌های سری آنر ۵۰ و مجیک ۳ نیز باعث شد تا موقعیت این شرکت به‌ترتیب در بازار گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار احیا شود.

با‌‌توجه‌‌به گزارش کانترپوینت، انتظار می‌رود آنر در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ تنور رقابت بین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را در چین داغ‌تر کند. البته تا وقتی که این شرکت نتواند شبکه توزیع محصولاتش را بازسازی کند، انتظار نمی‌رود موفقیتش همانند چین در سایر نقاط جهان تکرار شود.

از دیدگاه شما کاربران زومیت، آیا آنر موفق خواهد شد در بازارهای جهانی نیز شیائومی را پشت‌سر بگذارد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
86