جزئیات احتمالی تب ای 8 (2021) منتشر شد؛ صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچ و قیمت ۲۶۰ دلاری

{title limit=50}

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سامسونگ در حال تولید تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ای است که احتمالا ماه آینده وارد بازار خواهد شد. چندی پیش جزئیات کمی از این تبلت منتشر شد؛ اما اکنون رسانه‌ی OnLeaks و 91mobiles مشخصات احتمالی کاملی از آن ارائه داده‌اند.

نسخه‌ی ۲۰۲۱ گلکسی تب ای ۸ دارای صفحه‌نمایش ۱۰٫۵ اینچ LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل (نسبت تصویر ۱۶:۱۰) و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز خواهد بود و چهار بلندگوی آن با سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) تجربه‌ صوتی غنی‌ در اختیار کاربران قرار خواهند داد؛ بنابراین این تبلت ارزان‌قیمت، برای سرگرمی مناسب خواهد بود.

این تبلت اقتصادی سامسونگ به تراشه‌ی Unisoc Tiger T618 مجهز خواهد شد که برای بازی کردن قدرتمند نخواهد بود. این تراشه‌ی ۱۲ نانومتری دارای دو هسته Cortex-A75 (با سرعت ۲ گیگاهرتز) و شش هسته کارآمد A55 (با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP2 و مودم LTE خواهد بود.

گکسی تب ای ۸ - نسخه‌ی ۲۰۲۱

گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) در نسخه‌های LTE و Wi-Fi در دسترس خواهد بود. مدل پایه ۳ گیگابایت رم با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و سایر مدل‌ها، ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهند داشت.

انرژی گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) توسط باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد شد که از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد؛ اما هنوز سرعت آن مشخص نیست. گلکسی تب ای ۷ (۲۰۲۰) دارای یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات است.

به نظر می‌رسد گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) علاوه بر بلندگوهای چهارگانه، دارای جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز خواهد بود. در پنل جلوی این تبلت احتمالا یک دوربین ۵ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌ ویدئویی و در پنل پشت یک دوربین ۸ مگاپیکسل وجود خواهد داشت. تبلت مذکور به ویژگی Face Unlock (باز کردن قفل گوشی با چهره) مجهز خواهد بود و حسگر اثر انگشت کنار بدنه قرار خواهد گرفت.

ابعاد این تبلت ۲۴۶٫۷ در ۱۶۱٫۸ در ۶٫۹ میلی‌متر و با در نظر‌ گرفتن برجستگی دوربین، ضخامت آن ۸٫۷ میلی‌متر خواهد بود و در رنگ‌های طلایی، نقره‌‌ای و خاکستری به‌ فروش خواهد رسید.

انتظار می‌رود گلکسی تب ای ۸ (۲۰۲۱) در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۰) با قیمت حدود ۱۹ هزار روپیه (۲۶۰ دلار یا ۲۲۰ یورو) رونمایی شود. نسخه‌ی وای‌فای گلکسی تب ای ۷ (۲۰۲۰) با صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچ ابتدا با قیمت ۲۱ هزار روپیه به بازار عرضه شد؛ اما قیمت آن به ۱۸ هزار روپیه کاهش پیدا کرده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تبلت اقتصادی ۲۰۲۱ سامسونگ با مشخصات فوق چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
132