ردمی کی 50 پرو شیائومی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت

{title limit=50}

شیائومی مانند سامسونگ، گوشی‌های هوشمند خود را در سری‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کند. شرکت چینی برندهای زیرمجموعه‌ی مختلفی نیز دارد و ردمی را می‌توان از موفق‌ترین برندهای شیائومی دانست. از آخرین محصولات سری ردمی می‌توان به سری ردمی کی ۴۰ اشاره کرد که توانست فروش فوق‌العاده‌ای پشت سر بگذارد و سود قابل توجهی برای شیائومی رقم بزند.

طبیعتا پس از موفقیتی که سری ردمی کی ۴۰ کسب کرده است، بسیاری از طرفداران محصولات شیائومی منتظر انتشار جدیدترین اخبار و گزارش‌ها در مورد محصولات جانشین این سری، یعنی مدل‌های سری کی ۵۰ هستند. GizChina در گزارش اخیر خود به سراغ جدیدترین اطلاعات از مشخصات سخت‌افزاری ردمی کی ۵۰ پرو رفته است؛ مدلی که به نظر می‌رسد پرچم‌داری توانمند خواهد بود.

اطلاعات به‌دست‌آمده گویا از کد منبع MIUI استخراج شده است و به مشخصات سخت‌افزاری ردمی کی ۵۰ پرو اشاره دارد. طبق گزارش‌ها، ردمی کی ۵۰ دارای پلتفرم SM8450 کوالکام (تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۹۸) و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (مدل OV64B) خواهد بود که البته دوربینی با لنز اولتراواید و دوربین دیگری با لنز ماکرو آن را همراهی می‌کنند.

در ادامه‌ی متن اشاره شده است که ردمی کی ۵۰ از حسگر اثر انگشت فیزیکی استفاده می‌کند که جایگاه آن در لبه‌ی کناری دستگاه خواهد بود. شیائومی برای مدل ردمی کی ۵۰ پرو لقب انگر (Ingres) را انتخاب کرده که نام نقاشی فرانسوی است. در کد منبع MIUI به گوشی هوشمند دیگری نیز اشاره شده که از لقب زیژان (نام نویسنده‌ای چینی) استفاده می‌کند.

متأسفانه در مورد محصول دیگر با لقب زیژان اطلاعاتی منتشر نشده است و مشخص نیست آیا از سری ردمی کی ۵۰ خواهد بود یا محصولی مستقل. کوالکام در نظر دارد اسنپدراگون ۸۹۸ را در روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ معرفی و در ابتدای سال ۲۰۲۲ در اختیار شرکت‌های سازنده قرار بدهد. به همین دلیل انتظار می‌رود سری ردمی کی ۵۰ در ابتدای سال ۲۰۲۲ معرفی و سپس روانه‌ی بازار شود.

طبق گزارش‌های پیشین انتظار می‌رود که سری ردمی کی ۵۰ حداقل در سه مدل به بازار عرضه شود که شامل مدل استاندارد، ردمی کی ۵۰ پرو و ردمی کی ۵۰ پرو پلاس می‌شوند. شیائومی برای تأمین صفحه‌نمایش سری ردمی کی ۵۰ به سراغ سامسونگ دیسپلی رفته است تا پنل‌های E5 با نرخ نوسازی بالا را در محصولات بعدی خود استفاده کند. سری ردمی کی ۵۰ گویا دارای فناوری شارژ ۱۰۰ وات خواهند بود.

ردمی کی ۵۰ پرو شیائومی

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری که ردمی کی ۵۰ پرو دارد، باید گفت شیائومی با دست پر به میدان خواهد آمد. محصولات اصلی شرکت چینی را مدل‌های برند «می» تشکیل می‌دهند؛ اما برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی مانند بلک شارک و ردمی توانسته‌اند موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورند.

نظر شما در مورد مشخصات سخت‌افزاری فاش‌شده از ردمی کی ۵۰ پرو چیست؟ آیا شیائومی توانسته است نظر شما را به خرید جدیدترین دستاورد سخت‌افزاری خود جلب کند؟ نظرتان را با اعضای دیگر زومیت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
1390