مشکل دسترسی به سامانه واکسیناسیون کرونا حل شد

{title limit=50}

سری گوشی‌های هوشمند گلکسی A جایگاه مهمی در خط تولید سامسونگ دارند و در این بین، گوشی‌های گلکسی A5x و گلکسی A7x به‌طور خاص قابل توجه هستند و در میان طرفداران محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. گوشی‌های نام‌برده‌شده نه‌تنها جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شوند، بلکه پرفروش‌ترین دستگاه‌های این شرکت نیز هستند.

سامسونگ در طول سال‌های اخیر به‌طور مداوم، مشخصات فنی گوشی‌های گلکسی A5x و گلکسی A7x را نسبت به نسل قبل بهبود داده است. افزون‌براین، برای رقابت بیشتر، پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در بخش دوربین‌ خلق کرده است. اگر شایعه‌ی جدید به حقیقت تبدیل شود، ارتقای دوربین در مدل آینده، یعنی گلکسی A73 بسیار چشمگیر خواهد بود.

شایعات منتشرشده از رسانه‌های کره جنوبی نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد گلکسی A73 را به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز کند که قبلا از آن به‌عنوان حسگر اصلی در گلکسی S20 اولترا و گلکسی S21 اولترا استفاده کرده است.

غول کره‌ای طی چند سال گذشته، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود را در گوشی‌هایش به‌کار برده است. جدید‌ترین حسگر ISOCELL HM3 درون گلکسی S21 اولترا قرار گرفته که ابعاد ۱٫۱.۳۳ اینچی و پیکسل‌های ۰٫۸ میکرومتری دارد. برای اطلاع از جزئیات عملکرد این حسگر، می‌توانید بررسی گلکسی S21 اولترا را مطالعه کنید.

هنوز مشخص نیست که آیا واقعا سامسونگ از حسگر‌ مذکور برای گلکسی A73‌ استفاده خواهد کرد یا خیر و این شایعات قبل از عرضه‌ی رسمی همیشه وجود دارد که ممکن است نادرست نیز باشد و به واقعیت تبدیل نشود.

بااین‌حال، بعید نیست که در گلکسی A73 از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده شود و یک دوربین فوق‌العاده، بخشی از ویژگی‌های خوب سری گلکسی A شود. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) را به تمام سری گلکسی A سال ۲۰۲۲ اضافه کند، احتمال دارد که این ارتقا لازم باشد تا دستگاه‌‌های میان‌رده برتری خود را حفظ کنند.

سامسونگ هنوز گزارشی رسمی درباره‌ی سری گلکسی A سال آینده ارائه نکرده است. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی سری گلکسی A جدید باید تا ماه‌های آینده منتظر بمانیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این اخبار و احتمال مجهزشدن گلکسی A73 به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
244