شایعه: گلکسی اس 22 سامسونگ با اگزینوس 2200 در بازار آمریکا عرضه خواهد شد

{title limit=50}

سامسونگ در نظر دارد سال آیندهی میلادی پرچمداران بعدی خود با نام احتمالی سری گلکسی اس ۲۲ را روانهی بازار کند؛ محصولاتی که گفته میشود تراشهی اگزینوس ۲۲۰۰ را به همراه خواهند داشت. GSMArena به نقل از رسانههای کرهای، مینویسد که امکان دارد سامسونگ سیاست استفاده از تراشههای خانگی در گوشیهای هوشمند پرچمدار را تغییر بدهد.

بر  اساس شایعات، شرکت کرهای میخواهد برخلاف عادت همیشگی، سری گلکسی اس ۲۲ را همراه با تراشهی اگزینوس ۲۲۰۰ راهی بازار چین و آمریکا کند و برای نقاط دیگر دنیا احتمالاً مدلهای مختلف سری گلکسی اس ۲۲ با تراشهی اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه خواهند شد. به نظر میرسد عرضهی مدلهای مجهز به تراشهی اگزینوس ۲۲۰۰ در چین و آمریکا بهصورت انحصاری توسط اپراتورها صورت خواهد گرفت.

گفته میشود سامسونگ وارد مذاکره با ورایزن (ایالات متحده) و تلکام (چین) شده است تا مدلهایی از پرچمداران نسل بعدی خود را با برخورداری از تراشهی اگزینوس ۲۲۰۰ در اختیارشان قرار بدهد و باقی خردهفروشان، شرکتها و اپراتورهای چین و آمریکا مدلهای مجهز به تراشهی اسنپدراگون ۸۹۸ دریافت خواهند کرد. با این حساب، مدلهای مخ تلف سری گلکسی اس ۲۲ با هر دو تراشهی اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ در بازار ایالات متحده و چین موجود خواهند شد؛ اما تنها کاربران اپراتورهای تلکام و ورایزن قادر به خرید نسخهی مجهز به اگزینوس ۲۲۰۰ خواهند بود.

اگر از طرفداران محصولات سامسونگ باشید یا اخبار فناوری را از زومیت دنبال می‌کنید، حتماً اطلاع دارید که سامسونگ چه سیاستی در عرضه‌ی پرچم‌داران خود اجرا می‌کند. شرکت کره‌ای به مدت ۵ سال است که مدل‌های سری گلکسی اس را به بازار ایالات متحده و چین با تراشه‌ای از سری اسنپدراگون و برای بازار جهانی آن‌ها را با تراشه‌ی اگزینوس عرضه می‌کند.

بسیاری از کاربران معتقد بودند که تراشههای اسنپدراگون توان پردازشی و درواقع عملکرد بهتری در جهات مختلف نسبت به مدلهای اگزینوس دارند و شرکت کرهای برای تضمین فروش محصولات خود در بازار ایالات متحده و چین دست به استفاده از تراشهی کوالکام میزند؛ اما به نظر میرسد اگزینوس ۲۲۰۰ حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشد؛ زیرا تلکام و ورایزن بهشدت در تلاش هستند تا نظر سامسونگ برای عرضهی مدلهای مجهز به این تراشه در کشورهایشان را جلب کنند.

طبق گزارشکه از کرهی جنوبی منتشر شده است، بازار کشورهای اروپایی مدلی از سری گلکسی اس ۲۲ دریافت خواهند کرد که مجهز به تراشهی اگزینوس ۲۲۰۰ است. برای بازار هند مدل مجهز به تراشهی اسنپدراگون ۸۹۸ در نظر گرفته میشود. با توجه به اینکه در گزارشهایی آمده بود سامسونگ نتوانسته است به مقدار مورد نیاز تراشهی اگزینوس ۲۲۰۰ تولید کند، به احتمال فراوان بسیاری از بازارهای دنیا مدلهای مجهز به تراشهی اسنپدراگون ۸۹۸ سری گلکسی اس ۲۲ را دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ علاقه دارید سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با کدام تراشه راهی بازار ایران شود؟ آیا مدل مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ را خواهید خرید یا به دنبال مدل مجهز به اگزینوس ۲۲۰۰ هستید؟ نظر خود به همراه دلایل انتخابتان را در بخش نظرات با کاربران دیگر زومیت به اشتراک بگذارید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
148