شیائومی جاروبرقی رباتیک ۳۷۱ دلاری خود را روانه بازار کرد

{title limit=50}

بعد از معرفی زودپز و دستگاه تصفیه آب شیائومی، دیگر باید خود را به شنیدن محصولات خانگی عجیب‌و‌غریب و کاملا نامرتبط با گوشی‌های هوشمند تولید این شرکت چینی عادت دهیم. البته این بار محصول خانگی معرفی‌شده شیائومی آن‌قدرها هم عجیب نیست و پیش‌تر، شرکت‌هایی نظیر سامسونگ دستی در تولید آن داشته‌اند: جاروبرقی رباتیک.

به‌گزارش Gizmo China، شیائومی به‌تازگی با برند ماجیا جاروبرقی رباتیکش موسوم به Mijia Sweeping and Dragging Robot 2 Pro را به قیمت ۲،۳۹۹ یوان (۳۷۱ دلار) روانه بازار کرده است. 

این جاروبرقی رباتیک به دستگاه الکترولیز آب حرفه‌ای مجهز است که می‌تواند آب لوله‌کشی را به آب ضدعفونی‌کننده تبدیل کند و در هر دقیقه، از دَه‌هزار موج صوتی با فرکانس زیاد برای تمیز‌کردن زمین استفاده می‌کند.

به‌گفته شیائومی، این جاروبرقی مخصوص پاک‌سازی کف طراحی شده است و نظافت با دستمال مرطوب را به‌طور مکرر در هر دو جهت شبیه‌سازی می‌کند. جاروبرقی رباتیک شیائومی از سیستم تشخیص موانع نیز بهره می‌برد و از برخورد و گیر‌کردن در سیم می‌تواند دوری کند.

دو پردازنده CPU و GPU این دستگاه نیز نقشه‌سازی و برنامه‌ریزی برای مسیریابی هوشمند را کارآمدتر کرده‌اند. هوش مصنوعی جاروبرقی جدید شیائومی طبق ادعای این شرکت می‌تواند بدون نیاز به واردکردن اطلاعات به‌صورت دستی، نوع اتاق را تشخیص دهد و براساس مواد به‌کار‌رفته در زمین، میزان مکش و آب مناسب را پیشنهاد دهد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که شیائومی معمولا محصولاتی ازاین‌دست را در خارج از چین رسما عرضه نمی‌کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
199