گلکسی S21 FE با 6 گیگابایت رم در کنسول گوگل پلی فهرست شد

{title limit=50}

گلکسی S21 FE چندی پیش در فهرست گیک بنچ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مشاهده شد. اکنون در گزارشی از جی‌اس‌ام‌آرنا، جزئیات ذکرشده در کنسول گوگل پلی بهره‌مندی تراشه‌ی نام‌برده‌شده را تأیید می‌کند و مشخص است که این تراشه از نوع پلاس نیست.

گلکسی اس ۲۱ اف ای با ۶ گیگابایت رم در فهرست کنسول گوگل پلی

فهرست کنسول گوگل پلی همچنین مشخصات دیگری از جمله ۶ گیگابایت رم را تأیید می‌کند. افزون‌براین قبلا نسخه‌هایی با ۸ گیگابایت رم نیز گزارش شده بود. بنابراین می‌توان گفت که نسخه‌ی پایه مجهز به ۶ گیگابایت رم است. گفتنی است گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی S21 (4G و 5G) در نسخه‌ی پایه، ۸ گیگابایت رم داشتند. درواقع، گلکسی S21 FE اولین گوشی هوشمند با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود که با رم کم‌تر از ۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

فهرست منتشر شده همچنین به وضوح صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۰۰۹ پیکسل اشاره دارد. این رزولوشن احتمالا واقعی نخواهد بود؛ زیرا سایر گوشی‌ها مانند گلکسی F52 5G و گلکسی A22 5G نیز با همان رزولوشن‌ها در کنسول گوگل پلی فهرست شدند؛ اما در نهایت دارای صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل هستند. از طرفی دیگر گلکسی S21 FE در فهرست TENAA با وضوح صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ فهرست شده است. درنهایت می‌توان گفت که گلکسی S21 FE به احتمال زیاد با وضوح صفحه‌نمایش گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) مطابقت دارد.

نمای جلوی گلکسی اس ۲۱ اف ای در کنسول گوگل پلی

کنسول گوگل پلی تصویر گلکسی S21 FE را از نمای جلو منتشر کرده است. خلاصه‌ای از مشخصات این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و دوربین مشابه نسل قبل را شامل می‌شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی درباره‌ی گلکسی S21 FE با مشخصاتی ازجمله تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
75