شیائومی ویدئوی رسمی جعبه‌گشایی میکس 4 را منتشر کرد

{title limit=50}

چندی پیش شیائومی جدیدترین دستاورد سختافزاری خود را با نام میکس ۴ معرفی کرد که جدیدترین مدل از سری می میکس محسوب میشود. میکس ۴ اولین پرچمدار شرکت چینی است که پیشوند «می» را یدک نمیکشد و با نام شیائومی میکس ۴ روانهی بازار خواهد شد.

میکس ۴ بسیاری از ویژگیهای مثبت و ترندهای موجود بازار گوشیهوشمند را به همراه دارد. از صفحهنمایشی که بخش قابل توجهی از پنل جلو را به خود اختصاص داده و حاشیههای بسیار کمی دارد تا دوربین سلفی که زیر صفحهنمایش قرار گرفته است، ویژگیهایی هستند که میکس ۴ به علاقهمندان ارائه میدهد.

به گزارش GSMArena، شیائومی ویدئویی رسمی جعبهگشایی میکس ۴ را در فضای مجازی قرار داده است تا علاقهمندان فرصتی برای تماشای طراحی گوشی هوشمند جدید شرکت چینی از زوایای مختلف، لوازم جانبی همراه میکس ۴ و بستهبندی آن داشته باشند.

در داخل جعبه‌ی میکس ۴ می‌توان شارژ سریع ۱۲۰ وات به همراه کابل آن را مشاهده کرد. میکس ۴ شیائومی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی با پنل آمولد است که در ویدئوی آنباکسینگ، لبه‌‌های خمیده‌ی آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است که البته در زیر پنل مخفی شده و نمی‌توان جایگاه آن را به‌راحتی تشخیص داد.

شیائومی تلاش کرده است پرچمداری تمام‌عیار به علاقهمندان معرفی کند و به همین علت، از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده کرده که در حال حاضر توانمندترین تراشهی مناسب برای گوشیهای هوشمند مبتنی بر اندروید شناخته میشود. علاقهمندان میتوانند میکس ۴ را با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی انتخاب کنند و همچنین امکان انتخاب حافظهی ذخیرهسازی ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایتی دارند.

شرکت چینی برای محصول خود باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلیآمپر ساعت برگزیده است که امکان شارژ سریع ۱۲۰ وات آن البته به‌صورت باسیم وجود دارد. چنین شارژی به دستگاه اجازه میدهد ظرفیت باتری را تنها طی ۱۵ دقیقه، از صفر به صد درصد برساند. میکس ۴ از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی میکند و امکان شارژ بیسیم آن با فناوری شارژ ۵۰ وات وجود دارد.

در پنل پشتی میکس ۴ ماژول دوربینی قرار گرفته که متشکل است از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی پریسکوپ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض یا اولترا واید. گفته می‌شود میکس ۴ با قیمتی معادل ۷۷۰ دلار روانه‌ی بازار چین خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدئوی جعبه‌گشایی میکس ۴ را مشاهده کنید.


دانلود ویدئو از آپارات - تماشای ویدئوی در یوتیوب

نظر خود را در مورد جعبه‌گشایی میکس ۴ با سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید. آیا با تماشای ویدئو به خرید میکس ۴ علاقه‌مند شده‌اید؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
147