تصاویر مفهومی گلکسی اس 22 اولترا؛ ایده‌ای برای رفع کمبودهای گلکسی اس 21

{title limit=50}

سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در سال جاری میلادی فروش خوبی نداشت و در نیمهی اول سال ۲۰۲۱ به ۴۷ درصد کاهش پیدا کرد. یکی از دلایلی که تا حدودی طرفداران سامسونگ را ناامید کرد، ارائه نشدن ویژگیهایی بود که انتظار داشتند در پرچمدار ۲۰۲۱ وجود داشته باشد.

بی‌شک تصاویر مفهومی گلکسی اس ۲۲ اولترا که توسط جرمین اسمیت با همکاری LetsGoDigital منتشر شده؛ راهکاری برای رفع این ناامیدی است.

تصویر مفهومی وجود درگاه کارت حافظه در گلکسی اس ۲۲ اولترا

به‌نقد از MSPoweruser، تصاویر مفهومی گلکسی اس ۲۲ اولترا ویژگی‌های قدیمی موردعلاقه‌ی طرفداران مانند جک ۳٫۵ میلی‌متری و درگاه کارت microSD را نشان می‌دهد؛ درحالی‌که این ویژگی‌ها در گلکسی اس ۲۱ وجود ندارد. از طرفی دیگر فناوری دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش (UDC) نیز به‌ کار گرفته شده است؛ البته امیدواریم نسخه‌ی بهتری از گلکسی زد فولد ۳ باشد. این گوشی مفهومی از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند که درون جعبه موجود است. اسمیت همچنین تصور کرده است که گلکسی اس ۲۲ اولترا یک دوربین بزرگ‌تر و مقاوم در برابر لرزش نیز دارد و دارای لنز‌های تله‌فوتو با دیافراگم متغیر و فوکوس خودکار لیزری است و این سری با تراشه‌ی اگزینوس به همراه پردازنده‌ی گرافیکی AMD ارائه می‌شود. گفتنی است این گوشی مفهومی از S Pen سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند.

تصویر مفهومی جعبه گلکسی اس ۲۲ اولترا به‌همراه شارژر درون جعبه

حدود ۶ ماه تا زمان معرفی سری گلکسی اس ۲۲ باقی مانده است و مشخصات فوق، بیشتر بهعنوان فهرست دلخواه بهنظر میرسد تا یک ارزیابی واقعبینانه. بعید بهنظر میرسد که سامسونگ درگاه کارت microSD یا جک ۳٫۵ میلیمتری را بازگرداند و آمادهی ارائهی فناوری دوربین سلفی زیر صفحهنمایش برای پرچمدار گلکسی اس ۲۲ باشد.

دیدگاه شما کاربران زومیت چیست؟ آیا در صورت تحقق این ویژگی‌ها گلکسی اس ۲۲ را خریداری می‌کنید؟ نظر خود را با دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
25