تبلت آنر پد V7 پرو با صفحه‌نمایش 120 هرتز و باتری 7250 میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

{title limit=50}

آنر پس از معرفی سری Magic3 و آنر X20 5G، از تبلت اندرویدی با نام آنر پد V7 پرو رونمایی کرد. به نقل از جیاسامآرنا، این محصول برترین تبلت این شرکت محسوب می‌شود که به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. آنر پد V7 پرو اولین دستگاهی است که از تراشه‌ی Kompanio 1300T مدیاتک بهره می‌برد.

آنر پد V7‌ پرو به همراه کیبورد و قلم مخصوص

آنر در این تبلت از تراشه‌ی ۶ نانومتری دارای چهار هسته‌ی Cortex-A78 و چهار هسته‌ی پربازده A55 در کنار پردازنده‌ی گرافیکی ۹ هسته‌ای Mali-G77 MC9 استفاده کرده است که گفته می‌شود عملکرد آن با تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مطابقت دارد.

تراشه‌ی آنر پد V7 پرو

آنر پد V7 پرو به ۸٫۶ گیگابایت رم و ۲۵۶٫۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل با دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق، مجموعه‌ی دوربین دوگانه‌ی آن را تشکیل می‌دهد. در پنل جلوی این تبلت قابلیت فیلم‌برداری 1080p وجود دارد و دارای چهار بلندگو با قابلیت DTS:X است که صدایی فراگیر ایجاد می‌کند.

استفاده از قلم مخصوص در آنر پد V7 پرو

قدرت نرم‌افزاری آنر پد V7 پرو را اندروید ۱۱ به همراه MagicUI 5.0 تأمین می‌کند و انتظار می‌رود در نسخه‌های بین‌المللی این تبلت از سرویس‌های موبایل گوگل (GSM) درست مانند گوشی‌های هوشمند جدید آنر استفاده شود. وظیفه‌ی تأمین انرژی پد V7 پرو را باتری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که از طریق USB-C با سرعت ۲۲٫۵ وات شارژ می‌شود. آنر در تبلت جدیدش از Magic Pencil 2 با سطح حساسیت به فشار ۴۰۹۶ و تأخیر ۸ میلی‌ثانیه، کاور کیبورد با حسگر لمسی مسطح (trackpad) و جلد قلم رونمایی کرده است.

تاچ پد در تبلت آنر پد V7 پرو

آنر پد V7 پرو در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و آبی تیتانیوم عرضه می‌شود که در دو رنگ آخر، پنل پشت روکش چرم مصنوعی دارد. قیمت مدل Wi-Fi با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از ۲۵۹۹ یوآن (۴۰۰ دلار) شروع می‌شود؛ درحالی‌که قیمت مدل 5G با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به ۳۶۹۹ یوآن (۵۷۰ دلار) می‌رسد. فروش این تبلت از ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد ۱۴۰۰) در چین آغاز خواهد شد و هنوز اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی بین‌المللی در دسترس نیست.

آنر پد V7‌ پرو در سه رنگ

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تبلت آنر پد V7‌ پرو چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
105