شایعه: سامسونگ برای پیش‌خرید زد فولد 3، اس پن رایگان در نظر خواهد گرفت

{title limit=50}

شمارش معکوس برای رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ آغاز شده است؛ اما همچنان اطلاعات جدیدی از محصولات این رویداد فاش می‌شود. یکی از این محصولات جذاب، گلکسی زد فولد ۳ است. بر اساس ادعای یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Snoopy، سامسونگ قصد دارد برای کسانی که این گوشی را پیش‌خرید کنند یک اس پن رایگان در نظر بگیرد و آن را در باندلی با نام نوت پک (Note Pack) به آن‌ها عرضه کند.

مقاله‌ی مرتبط:

در واقع سامسونگ این سنت را چند سالی است که اجرا می‌کند و معمولا برای کاربرانی که گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت را پیش‌خرید می‌کنند، امتیازات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. بر اساس گفته‌های کاربر مذکور، باندل نوت پک شامل اقلامی از جمله کیس محافظ، اس پن و شارژر ۲۵ واتی می‌شود و ارزشی برابر ۸۹ یورو دارد. با توجه به عکسی که در توییت Snoopy دیده می‌شود، در این کیس محافظ قسمتی برای جای‌گیری اس پن تعبیه شده و شارژر ۲۵ واتی درون باندل به پورت USB-C مجهز است. هر سه آیتم موجود در باندل مشکی هستند؛ البته مشخصات آن‌ها می‌تواند برای مناطق مختلف جغرافیایی متفاوت باشد.

باندل گلکسی زد فولد ۳

با توجه به وجود شارژر در این باندل، می‌توان این‌طور گمانه‌زنی کرد که سامسونگ قصد دارد زد فولد ۳ را بر خلاف مدل‌های قبلی، بدون شارژر درون جعبه عرضه کند. این مسئله با توجه به قیمت گلکسی فولد جدید، ناامیدکننده است؛ چرا که گفته می‌شود قیمت ابتدایی زد فولد ۳ در حدود ۱۹۰۰ یورو خواهد بود. تا به اینجا، بر اساس اطلاعات غیر رسمی منتشرشده می‌دانیم گلکسی زد فولد ۳ از دو نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و اولین گوشی سامسونگ است که به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شده.

نظر شما در مورد گلکسی زد فولد ۳ و باندل هدیه احتمالی آن چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ شارژر را از جعبه این گوشی حذف کرده است؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
145