تصاویر واقعی آنر X20‌ منتشر شد

{title limit=50}

آنر X20 SE ماه گذشته معرفی شد و به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، گوشی هوشمند دیگری از این برند با نام X20 در راه است. دو تصویر توسط افشاگری باسابقه از چین منتشر شده است و گفته می‌شود در این کشور، کاربران هنوز علاقه‌‌ی بیشتری به صفحه‌نمایش تخت دارند و به همین دلیل آنر تصمیم گرفته است از شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D صرف نظر کند.

بر اساس تصاویر منتشرشده، دوربین سلفی دوگانه درون حفره‌ی بیضی‌شکل در سمت چپ قرار گرفته‌ است. دکمه‌ی پاور قابل مشاهده نیست؛ به این معنی که دقیقا زیر دکمه‌ی تنظیم صدا قرار دارد و به‌عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

تصویر آنر X20 از نمای پشت

در پنل پشت این گوشی دوربین سه‌گانه و فلش LED به چشم می‌خورد که به شکل مربع در برجستگی دایره‌ای شکل قرار گرفته‌ و این طراحی ماژول دوربین، شبیه میت ۳۰ هواوی است.

با نگاه‌ دقیق‌تر به چیدمان دوربین، به نظر می‌رسد یک دیافراگم بزرگ و دو دیافراگم کوچک وجود دارد؛ یعنی آنر X20 علاوه بر دوربین اصلی از دوربین عمق‌سنج و حالت عکاسی پرتره بهره خواهد برد. آنر X20‌ احتمالا مشخصات نسخه‌های قبلی سری X نظیر صفحه‌نمایش بزرگ، باتری با ظرفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه را حفظ خواهد کرد.

طبق اخبار، این گوشی به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان عرضه جزئیات بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی طراحی آنر X20 چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
37