ZTE با انتشار تیزری زمان رسمی معرفی اکسون 30 مدل 5G را مشخص کرد

{title limit=50}

مدتی است که اطلاعات مختلفی از پرچم‌دار جدید ZTE در فضای مجازی منتشر می‌شود. این گوشی هوشمند ویژگی‌های جالبی ازجمله نسل دوم دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه‌نمایش خواهد داشت. پس از انتشار اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های دوربین اکسون ۳۰، حال نوبت به مشخص‌شدن زمان معرفی آن رسیده است.

GSMArena گزارش می‌دهد ZTE تیزری از پرچم‌دارش منتشر کرده و اطلاعات مهمی از آن را در‌اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در تیزر آمده است که اکسون ۳۰ بیست‌وهفتم جولای (پنجم مرداد) معرفی می‌شود. تصاویری نیز از اکسون ۳۰ در تیزر قرار گرفته است که مشخصات ظاهری پرچم‌دار جدید برند چینی را مشخص می‌سازد.

در پنل پشتی اکسون ۳۰، ماژول دوربینی با طراحی دوال رینگ قرار گرفته که دوربین‌ها و حسگرهایشان در داخل حلقه‌ها قرار می‌‌گیرند. این طراحی در سری پی ۵۰ هواوی و آنر ۵۰ استفاده شده است و با‌‌‌توجه‌‌‌به تیزر منتشرشده، انتظار می‌رود اکسون ۳۰ نیز این ویژگی را به‌همراه داشته باشد.

چندی پیش، اکسون ۳۰ در وب‌سایت سازمان TENNA فهرست شد تا اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری‌اش در‌اختیارمان قرار گیرد. در وب‌سایت رسمی سازمان رگولاتوری چین، اشاره شده است که اکسون ۳۰ دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. 

تیزر جدید از اکسون 30 ZTE

در دل اکسون ۳۰ زد تی ای، قرار است تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام تعبیه شود که درواقع، عملکردی نزدیک به تراشه پرچم‌دار کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸ دارد. از‌نظر حافظه رم نیز سه گزینه ۶ و ۸ و ۱۲ گیگابایتی و ازنظر حافظه ذخیره‌سازی سه گزینه ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در‌اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اکسون ۳۰ از صفحه‌نمایش ۶/۹۲ اینچی OLED با رزولوشن +FHD برخوردار خواهد بود. همان‌طور‌که اشاره شد، این شرکت قصد دارد در پرچم‌دار جدیدش از نسل دوم دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه‌نمایش استفاده کند. با اینکه نسل اول این فناوری نتوانست نظر منتقدان و کاربران را به خود جلب کند و عملکرد ضعیفی داشت، ZTE گفته است که از ایرادات و نواقص نسل اول این فناوری درس گرفته و می‌خواهد مشکلات موجود در آن را با معرفی نسل دوم دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت صفحه‌نمایش جبران کند.

ازجمله تغییرات دوربین سلفی افزایش تراکم پیکسلی به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ است تا امکان تشخیصش برای کاربر دشوارتر شود. گفته می‌شود این گوشی پرچم‌دار دوربین سلفی  ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت و با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MyOS 11 به بازار عرضه خواهد شد. درپایان، می‌توان انتظار داشت که محصول جدید شرکت چینی حداقل در چهار رنگ‌ معرفی شود. رنگ‌‌ها و طراحی ظاهری پنل جلو و پشتی اکسون ۳۰ را در تیزر منتشر‌شده می‌توانید مشاهده کنید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
66